Zwarte Astra met Enzo???? WTF!!!

Snowdude

Bekend lid
Shocking NEWS on Friday!!!! Enzo gespot in een zwarte Astra. De lach was niet van harte dat zag ik gelijk...Is het schaamte dat hij snel doorreed? Wie zal het zeggen?

Strekte knul met je Astra. #lIfe is a bitch!

:( Ojee!!! gaan mensen me nog spotten in de Astra ook nog es. Wajoo hahahahahah ik had je niet gezien " dacht ik" LOL gheheh nee ik schaam me niet man!

heb je al die donkere Polo's nooit voor je deur zien staan snachts? ;) Big Brother is watching you hehe

zoals het vroeger bij de maffia ging: zodra je erin zat, kwam je er pas uit als wij dat zeiden :twisted:
Het forum houdt je in de gaten ;)

hahaha dat zou wel heel cool zijn, wanneer een paard een kop krijgt! hahahaha ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!