Zwart Embleem

Juppp, voor gloss moet je eerst de normale zwarte en dan de gloss eroverheen doen. Alleen zorgt die gloss voor echt een verschrikkelijke afwerking. Plus moet je 5/6 lagen zwart dip eerst doen en dan 12 (ong.) uur wachten voordat je die gloss dip erop mag spuiten
Gelukkig vind ik het mat zwarte mooier dan haha (Ik heb een haardroger gebruikt omdat ik geen geduld heb, ook 4-5 lagen)
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
Weet iemand waar ik zwarte logo,s voor polo 2018 kan bestellen
Voor je front logo wordt een vinyl overlay verkocht. Dit is een wrap/sticker. Die kun je bestellen op badgeskins.com LETOP: kijk wel eerst deze how-to video zodat je weet hoe het moet :
Voor je rear logo heb ik nog geen kant en klare zwarte kunnen vinden. Deze heb ik ook laten wrappen, maar je kunt dit beter (laten) spuiten.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Voor je front logo wordt een vinyl overlay verkocht. Dit is een wrap/sticker. Die kun je bestellen op badgeskins.com LETOP: kijk wel eerst deze how-to video zodat je weet hoe het moet :
Voor je rear logo heb ik nog geen kant en klare zwarte kunnen vinden. Deze heb ik ook laten wrappen, maar je kunt dit beter (laten) spuiten.

rearlogo is zelfde maat als die van golf als goed is.
maar dat ziet r vrij goedkoop uit naar mijn idee, iemand laten wrappen die het goed kan, kan je beter doen, want anders krijg je toch weer spijt achteraf dat t niet uit ziet en je weer geld hebt weggegooid voor zo een plastic kant en klaar ding
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
rearlogo is zelfde maat als die van golf als goed is.
maar dat ziet r vrij goedkoop uit naar mijn idee, iemand laten wrappen die het goed kan, kan je beter doen, want anders krijg je toch weer spijt achteraf dat t niet uit ziet en je weer geld hebt weggegooid voor zo een plastic kant en klaar ding
Wrappen wordt niet heel mooi. In de (te) scherpe hoekjes van de letters blijft een wrap niet goed zitten.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
rearlogo is zelfde maat als die van golf als goed is.
maar dat ziet r vrij goedkoop uit naar mijn idee, iemand laten wrappen die het goed kan, kan je beter doen, want anders krijg je toch weer spijt achteraf dat t niet uit ziet en je weer geld hebt weggegooid voor zo een plastic kant en klaar ding
Nee rear logo origineel is niet hetzelfde als golf.
Andere bolling en andere diameter.
AW logo en Golf logo is ook niet uitwisselbaar op de handgreep daardoor.

Gespoten kan je wel AW logo's kopen voor een godsvermogen:


LET OP!!!
Beste is gewoon altijd checken welk logo je hebt. (eruit halen en kijken)
Er zijn cameras in omloop verkocht als aw maar zijn toch echt golf cameras.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Is het moeilijk/gedoe om je gril logo te vervangen van de Polo AW? Iemand ervaring hierin, ik heb wel front assist geen idee of dit anders is om te demonteren dan zonder FA?

Ik heb volgens mij al gevonden :)
alleen weet ik niet of deze een FA heeft..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Is het moeilijk/gedoe om je gril logo te vervangen van de Polo AW? Iemand ervaring hierin, ik heb wel front assist geen idee of dit anders is om te demonteren dan zonder FA?

Ik heb volgens mij al gevonden :)
alleen weet ik niet of deze een FA heeft..
Ik heb je een PB gestuurd.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!