zoom toon brandstofpomp.

De brandstof pomp in mijn BM geeft een verschrikkelijke zoom toon.
zijn er nog meer BM rijders die dit hebben?

auto heeft vandaag al bij de dealer gestaan ervoor, is een nieuwe brandstof pomp geplaatst,maar probleem niet verholpen.

tevens na 4 maanden is mijn rns310 ook al overleden, en dus ook al vervangen.

maandag ochtend productie van de auto mischien?
 
MennoH, Trek je tuning box eens los en probeer het zonder eens een paar dagen. Geluid weg probleem gevonden. Geluid niet weg. dan weet je zeker dat het niet aan je aftermarket spullen ligt. ;)

Hoe bevalt de verlaging?
 
heb het probleem ook, word er gek van ! inmiddels al meer dan 10 keer letterlijk!! bij de dealer geweest voor problemen omtrend mijn 6R. Word er echty gek van, ik ga een brief schrijven naar VW Europe en vragen achter een compensatie of wat hun voorstellen want ik word er horendol van !
 
Volgens mij heb ik hier ook last van, terwijl ik pas 6k met me auto heb gereden ong.

Telkens als ik het gas in druk hoor ik zo'n zoom toon achtig iets idd, geen id of het me brandstof pomp is. Laat ik het gas los verdwijnt het geluid weer.
 
Bas zei:
MennoH, Trek je tuning box eens los en probeer het zonder eens een paar dagen. Geluid weg probleem gevonden. Geluid niet weg. dan weet je zeker dat het niet aan je aftermarket spullen ligt. ;)

Hoe bevalt de verlaging?

ga ik nog even proberen ja,

verlaging bevalt prima is precies goed zo, niet te laag, niet te hoog :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!