Zelfde 1.4TSI in de Astra?

Soedje zei:
Ligt de 1.4TSI van de Polo 6R ook in de nieuwe Astra (hatchback)? Aangezien onderling bij VAG nog al eens wat uitgedeeld wordt....?

Zoja.... wat een tegenvaller haha.

"Aangezien onderling bij VAG" ..... wat doet Opel in deze vergelijking of is er een VW/Audi/Skoda/Lamborghini/Bentley/ Bugatti/Porsche/Seat model Astra welke ik niet ken?

En voor zover ik weer zijn de "overname" geruchten van Opel door VW door wel heel erg pril :)
 
lennertvdkort zei:
waarom nou meteen een tegenvaller?
uit ervaringen weet ik dat astra's heerlijk rijden.

Uit ervaring vind ik het vreselijke auto's....

Bij VAG zit geen P van Porsche, B van Bugatti of Bently, S van Scania, en L van Lamborghini...

5849405664_800acf15fc-1.jpg
 
Nee Soedje maar ze behoren wel allemaal tot het VAG (Veel Automerken Groep?! :)) concern en Opel behoort tot het GM concern (damn, ook geen O in ... ;)). Dus de onderlinge uitwisseling tussen VAG en GM is waar het in jouw openingspost over gaat volgens mij :):).
 
oke..
ik vind het echt geen vreselijke autos, maar snel word opel slechter bevonden als je een liefhebber van bijv. vw bent(ik ben absoluut geen opel-gek mijn liefde ligt bij mercedes-benz)
we hebben hier thuis een astra H station 1.9 dcti gehad en een opel astra G gtc 1.9 cdti.
allebij automaat, en vond ze geweldig rijden, die station misschien nog wel beter als die gtc.
zo hebben ze nu dan ook een astra J station besteld.
maar ot.
ik denk niet dat de motoren hetzelfde zijn.
en vag staat volgens wikipedia voor: Volkswagen Aktiengesellschaft
 
lennertvdkort zei:
oke..
ik vind het echt geen vreselijke autos, maar snel word opel slechter bevonden als je een liefhebber van bijv. vw bent(ik ben absoluut geen opel-gek mijn liefde ligt bij mercedes-benz)
we hebben hier thuis een astra H station 1.9 dcti gehad en een opel astra G gtc 1.9 cdti.
allebij automaat, en vond ze geweldig rijden, die station misschien nog wel beter als die gtc.
zo hebben ze nu dan ook een astra J station besteld.
maar ot.
ik denk niet dat de motoren hetzelfde zijn.
en vag staat volgens wikipedia voor: Volkswagen Aktiengesellschaft

Volkswagen AG is kort voor Volkswagen Aktiengesellschaft
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!