zekeringen.

Hai,

Ik heb een volkswagen polo 6n2 en mijn linkerraam doet het niet meer. Nu heb ik gelezen dat er wat mis kan zijn met de raammechanisme of de zekering. Ik wil zelf de zekeringen checken alleen heb ik geen flauw idee waar ze zitten in de auto. En als ik die wil vervangen welke zekering heb ik nodig? En hoeveel ampere?

Mvg,

Devon
 
Volkswagen  polo 6n2  1.4 
over het algemeen zitten de zekeringen achter een paneel ergens onder het stuur. welke zekering je nodig heb staat vaak wel in de handleiding en anders op de achterkant van het paneel.

hoeveel ampere zou zeggen druk een identieke zekering terug wanneer deze vervangen moet worden
 
Volkswagen  Polo  1.3 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!