Zekering Interieurverlichting stuk

Net was ik even aan het kloten met de interieurverlichting als voorbereiding op LEDjes, maar schijnbaar iets niet helemaal goed gegaan. Nu hoor ik namelijk allemaal tikjes komen uit de zekeringskast wanneer het interieurlicht aan zou moeten zijn. Heeft iemand een schema van deze zekeringen (of weet misschien welke zekering het is). Al iets gezocht op google maar kom niks van 6R tegen...
 
Dat schijnt dus iets te zijn van het verleden. Volkswagen heeft schijnbaar besloten dat het zekeringskastje niks voor een bestuurder is. Het heeft schijnbaar wel gestaan in 1 van de eerste instructieboekjes, maar heeft het niet gehaald :(

Maar in een Duits forum heb ik precies hetzelfde probleem gevonden (maar dan ook echt hetzelfde). Voor de geïnteresseerden: de interieurverlichting zit op zekering 21 (10A mini).

Zie ook:
http://www.motor-talk.de/forum/sicherung-durchgebrannt-t3264052.html

Ik ben wel nog op zoek naar het hele schema.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!