Voorstellen Yagmurlu40

Een goedenavond allemaal. Ik ben Yagmur woonachtig in Rotterdam. Rij zelf een BMW. (Ben toch niet aan het vloeken in de kerk hoop ik ). Ik heb voor mijn vrouw een vw polo 1.6 tdi 105pktjes gekocht. En zoals bij de meeste, ook ik moet voor de auto van vrouwtje zorgen dus ben ik beland in dit informatierijke forum, wat ik ook heel leuk vind natuurlijk. Hoop dat ik heel wat dingen kan leren over de Polo. Wat er allemaal mogelijk is om in en om te bouwen.

Groetjes allemaal!!!
 

Bijlagen

  • 095E2117-BF47-4105-A3EA-DAA02189941D.jpeg
    095E2117-BF47-4105-A3EA-DAA02189941D.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 70
Volkswagen  Polo 6r  1.6 TDI 105pk 
Mooie kar zo met die geblindeerde ruiten + boa's
Thanks. Die velgen moesten eronder! Toevallig had deze de velgen, maar voor het geval dat die het niet zou hebben had ik al contact gehad met iemand van ebay voor de velgen . Mis wel alleen de panodak, zou hem kompleet maken. Anders doe ik wel de dak wrappen . Met de tijd een R-line pakket bouwen en een beetje omlaag met de car.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 TDI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!