Xenon verlichting in VW polo 6R Easyline

Goeienavond allemaal!

Ik heb in december een polo gekocht (de easyline versie)..
Nu had ik in mijn vorige auto (golf 4) 8000K Xenon verlichting erin .. (zo'n setje van 2 lampjes voor € 50,-)

Nu wil ik dit ook heel erg graag in mijn nieuwe auto ..
Voldoet zo'n setje van € 50,- ? Lees vaker over BiXenon ?? Is 6000K of 8000K beter, mag het eigelijk wel ... ?

Wil dus graag weten wat je precies nodig hebt om het in te bouwen in je auto ..

Graag ook wat links van website's indien mogelijk!

Groetjes Nick
 
Xenon van Pilot kost al snel 200euro (heb ik zelf ingebouwd, H7 en 6000k) dus ik denk niet dat je er met 50euro komt Stick Out Tongue
Bi-Xenon is dat je grootlicht ook xenon is dacht ik..
Bij inbouw achteraf zijn hoogteregeling en koplampsproeiers verplicht, al lijkt dit te veranderen in Ned..
Nog 4j tot de keuring dus geen probleem lijkt mij :mrgreen:

Grtz
 
Xenon van Pilot kost al snel 200euro (heb ik zelf ingebouwd, H7 en 6000k) dus ik denk niet dat je er met 50euro komt Stick Out Tongue
Bi-Xenon is dat je grootlicht ook xenon is dacht ik..
Bij inbouw achteraf zijn hoogteregeling en koplampsproeiers verplicht, al lijkt dit te veranderen in Ned..
Nog 4j tot de keuring dus geen probleem lijkt mij :mrgreen:

Grtz

Nee onderhand weet ik dat dat vanaf 1 april niet meer verplicht is .. Ik wil gewoon mijn hallogeen licht vervangen door Xenon .. Maar welke ..

Deze had ik gekocht voor de Golf 4:

http://www.cargoods.nl/shop/xenon-verlichting/6484-xenon-verlichting-inbouw-set/

Passen deze in de polo?
 
Je kunt eventueel erno van xenonlamp eens mailen. Hij heeft vast en zeker een passende oplossing voor je. En de zaak zit in sittard wat voor jou 10 minuten rijden is ;) dus het is ook nog eens dicht bij huis mocht er wat zijn.
 
Als je de standaard koplampen in een Easyline hebt, dan heb je H4 Bi-Xenon nodig.
Hoger dan 6000K zou ik niet gaan.

Je kunt of speciale Canbus Xenon-sets nemen, of de foutmeldingen van de lampcontrole uitzetten door dit via een kabel te programmeren.
Heb nog geen bevestiging of het uitzetten van de lampcontrole ook met de nieuwere Polo's werkt, maar met die uit 2010 wel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!