Xenon Polo 6r Bluemotion inbouwen how to?

Ik ben al een tijd op zoek naar een how to met foto's om een xenon h4 inbouwset in te bouwen in mijn Polo BM 2011. Helaas tot op heden nog niet gevonden. Heeft iemand een linkje?
 
Kijk daar heb ik al wat aan, enorm bedankt.

Ik heb via de sponsor een set hi low enkel xenon 6000k en vond de handleiding wel erg sumier.

Ik hield na het pluggen van de grote koppelstukken namelijk 3 draden over. 2x zwart en een keer rood mannetje.

Weet nog even niet wat daar mee moet gebeuren, komen uit de xenonlamp...
 
Ik ben er bijna uit qua inbouwen.

Ik heb nog een vraag voor de kenners onder ons.

De standaard h4 lamp heeft een soort alumunium omhuizing met op de punt van de h4 lamp een rond roostertje ervoor. Waarschijnlijk iets voor de verdeling van het standaard lichtbeeld. Moet dit voor de xenon blijven zitten of juist niet.

Gaarne meerwaarde of nadelen.


Ferry
 
ok dan laat ik het zitten. Wel vreemd omdat bijna alle auto's die ik ken niet zo'n rooster afdekking voor de h4 lamp hebben en ook vaak xenon zonder rooster blokkade zie.

Nu maar hopen dat de xenon niet langer is dan de standaard h4 zodat hij tegen de ronde stop komt.
 
ferry zei:
ok dan laat ik het zitten. Wel vreemd omdat bijna alle auto's die ik ken niet zo'n rooster afdekking voor de h4 lamp hebben en ook vaak xenon zonder rooster blokkade zie.

Nu maar hopen dat de xenon niet langer is dan de standaard h4 zodat hij tegen de ronde stop komt.

Is dat geval is de koplamp gewoon anders gebouwd dan polo koplampen.
 
ik hoop dat het lichtbeeld met xenon goed blijft als die metalen gaatjes huls ervoor blijft zitten. Dit omdat xenon een ander lichtbeeld geeft qua uitstraling dan de halogeen waar de metalenlamphuls voor gemaakt is. In mijn Golf 3 had ik ook xenon gebouwd ipv de halogeen en hierbij zat de huls niet en was het enkel xenon in het huis.

Heeft iemand in de 6r al ervaringen of tips betreffende de metalen omlijsting rond de lamp?
 
Meestal geeft dit geen probleem, ik heb al heel veel sets Xenon ingebouwd en gaat eigenlijk altijd goed, zeker bij de hedendaagse heldere koplampen. Bij de oude lampen is het allemaal maar een raar gezicht....

Ik heb een keer bij Golf IV, Golf V look koplampen van Hella gemonteerd én een xenon set van Xafe. ( Wat vergelijkbaar is met Pilot ) dit ging prima, overigens héél veel koplampen hebben een metalen huisje voor de punt van de lamp. In dit geval was het te mooi om waar te zijn, het roostertje heb ik destijds uitgefijlt en voila, het VW logo stond erin ! Helemaal top dus, en geen vertekend beeld.

Ik ben overigens wél benieuwd waarom je in een BM af-fabriek of optioneel geen Xenon kan bestellen?

Succes...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!