Xenon inbouwen eindelijk doen!

Even snel fototje gemaakt:

a26t0l-1.jpg


Vind ze toch wat blauw foto maken met Xenon aan was niet zo een succes met mn Blackberry xD Mijn Xenon 6000k is echt letterlijk een stuk witter zit maar een hele kleine blauw gloed doorheen waardoor het dan wel opvalt dat het pitje dus blauwig is.. Foto maakt het mss ietsjes minder erg dan dat t al is vind t op de foto wel meevallen..
 
michaeltjeh1 zei:
Ow en het resultaat foto zaten de ledjes voor t stadslicht er nog niet in! :)

@omulder:
Tip is om de ballasten zo ver mogelijk bij je accu en draaiende elementen vandaan te houden echter ontkom je hier niet helemaal aan..


ik heb mijn ballast gewoon onder de schroef gemonteerd die ook het spatbord vast houd
daar heb je genoeg ruimte en ze lopen niet aan
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
michaeltjeh1 zei:
Thx voor de info Johan,
Dan wordt het dus voor mij 6000k zit er nog iets van verschil in de ombouwsetjes? Hoe moet ik hieraan denken ik heb nu gewoon H7 lampen is het dan mogelijk de Xenon er later eventueel weer uit te halen?

Alvast bedankt!

(p.s @Johan er is een kleinigheidje onderweg)


zelf heb ik ook 6000k ,dat vind ik persoonlijk de mooiste kleur voor xenon:

forum
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Zelf ook 6000K besteld gehad alleen had ik een kapotte lamp erbij zitten.
Dus wacht nu nog op de nieuwe... Maar me leds zitten er alweer een tijdje in :)
Een foto van me led..
FotoJKUY64CZD-1.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@michaeltjeh1

Heb vandaag me nieuwe xenon lamp binnen gehad want vorige was helaas defect bij het testen.
Als het weer mee zit.. en even een 15 min a 30 min droog blijft zit die er zo in.
Wederom worden hierbij foto's gemaakt Stick Out Tongue van de leds heb ik overigens ook foto's van de montage..
Niet dat het moeilijk monteren is maar toch... voor de niet handige mensen misschien wel makkelijk ;)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
michaeltjeh1 zei:
Volgens mij kopen we allemaal zo een beetje de zelfde leds die van 15,95 ofzo toch bij Xenonlamp Ziet er netjes uit RJPolo! :) Lukte het inbouwen een beetje? Is niet erg moeilijk naar mijn mening Big Grin


ik heb andere leds, Canbus leds,
branden op 8,3 volt, heb er een weerstand tussen gesoldeerd
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
dann zei:
michaeltjeh1 zei:
Volgens mij kopen we allemaal zo een beetje de zelfde leds die van 15,95 ofzo toch bij Xenonlamp Ziet er netjes uit RJPolo! :) Lukte het inbouwen een beetje? Is niet erg moeilijk naar mijn mening Big Grin


ik heb andere leds, Canbus leds,
branden op 8,3 volt, heb er een weerstand tussen gesoldeerd

Heb er helaas geen tijd voor gehad... ook zat het weer hier niet mee dus wie weet vandaag..
Maar inbouwen moeilijk nee ik zal wel foto's maken hoe :) en de tijd schat ik zelf zo'n 15 a 30 min...

heb trouwens de recision Led T10 5-SMD white stadslicht W5W besteld gehad kosten maar €8,95 voor 2 stuks... heb er ook nog 1 besteld voor me kofferbak verlichting Big Grin

5c88983604f088a813cb2efc2f743363.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik heb de langere variant, dus met 4 leds meer, die krijg je er wel makkelijk in maar het eruit halen is iets lastiger, maar deze zijn wel wat witter qua licht.

In de kofferbak past deze verlichting volgens mij niet omdat je het glas van het lampje ergens onder schuift, dit zag ik toen ik er een blue vision lampje indeed.

Vraag me ook af of dit soort dingen werken met je binnen verlichting aangezien dit dimmend uit gaat nog zoveel minuten.....
 
Volgens mij werken deze leds niet met een dimmer zoals de binnenverlichting.
Je hebt er dacht ik wel andere lampjes voor... zat ik zelf ook naar te kijken..
Moet de binnenverlichting en kenteken-verlichting nog doen...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!