Wump's Polo

Hallo mede polo rijders,

Ben sinds augustus in het bezit van een 9n3

Het is een 1.4 met airco en lederen intereur.

Tot dus ver heb ik alleen een paar kleine aanpassingen gedaan zoals mijn audioinstalatie en xenon over gezet en mijn ramen inclusief de voorportieren laten blinderen.

In de planning zit nog een schroefset en de bumperspoilers van in de kleur ( nog even wachten op bleumotion spoilers) en sideskirts van een bleumotion.

Meer is ook eigenlijk niet de bedoeling maar je weet maar nooit waar je tegen aanloopt.

[resize=600:rs931o6q]http://img218.imageshack.us/img218/3645/fotoad.jpg[/resize:rs931o6q]
By wump13 at 2010-10-10
 
Spoilers zijn niet besteld, maar een aantal van mijn collega's houden het voor mij in de gaten als er een bleu motion binnen komt voor schade herstel.

Ja dat was ik vergeten te melden ik zit in het schade herstel, dus ik zit "dicht bij het vuur" qua gebruikte delen met lichte schade.
 
Audio bestaat uit 1 mtx woofer in de achterdueren een coaxiaal van hertz en in de voordeuren hertz compo set met een versterker van hertz en een hiphonics zeus dit alles wordt aangestuurd door een dubbel din van alpine met een bt module.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!