Witte BM 3deurs

hey, vrijdag middag mn nieuwe auto opgehaald.. een Witte bluemotion 3deurs..

mega lekker rijdtie! merk weinig verschil met mn oude, dat was een 1.4 highline..

Nu komen de changes.. ik wil maandag
*Dak matzwart bestickeren
*BM grille matzwart plakken
*Spiegels matzwart plakken

en dan wil ik graag 17 of 18 inch velgen eronder.. Kleurcombi MATzwart met RVS/gepolijst..
alleen ik kan niet echt van die velgen vinden :$ ik wil niet teveel bling bling op mn velgen, dus alleen de rand ofzo..

willen julllie mij suggesties geven die mooi kunne zijn?

PS. of heb iemand misschien een heel ander ideeBig Grin share it..
ik kies voor matzwart omdat ik delen aan mn auto matzwart maak.. en de reand met glimmend zijn. komt omdat het VW logo glimmend is, en beetje glim is BLING Big Grin

snel schiet ik wat fotos
 
kijk dat is het probleem dus, wil niet een verlaging ondergaan, maar wel de max van velgen Stick Out Tongue dus een 18 staat er niet onder dus.. en kwa verlaging? zou je dan alleeen de veren kunnen aanpassen of moet je echt meteen het hele setje aanpassen
 
Hoi Nick,

Ik heb zelf 18 inch met een KW variant 2 besteld voor mijn GTI (moet nog 12 weken wachten :roll: ) dus ik kan dan zelf bepalen hoe laa ik wil gaan.

Een mogelijkheid is om alleen veren te nemen icm de 18 inch als je die graag wilt hebben.
Maar niets is zo persoonlijk als velgen en wel of niet verlagen.



Dit is wel netjes, niet al te veel ruimte tussen band en wielkast.
 
hey ff kleine update!
gister heb ik velgen mooie velgen gezien bij Reedijk banden.. heel toevallig lag alles op voorraad dus na een broodje gegeten te hebben, reed ik na buiten met nieuw rubber:) het zijn de Evolution S038 8j black/rvs geworden met een rubbertje van Dunlop sportmaxx 215/35/18 geworden.. best nice!

morgen ga ik mn waggie wassen wat pics maken, nu ff eentje met mn bb gemaakt

Nick

[resize=640:qt6jq0p9]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-P3GKZBLT.jpg[/resize:qt6jq0p9]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!