Winterbanden op de Polo

Deze set gaat aanlopen als je wilt gaan sturen tijdens het rijden waarschijnlijk ik wou ook deze maat eerst kopen maar toch maar niet gedaan!

Deze set komt heel erg hoog uit door de wang van de band!
Je kan beter voor een 14inch set kijken of een 15inch set met niet zo een grote wang!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn altijd opgeslagen in een verwarmde garage klinkt ook niet goed..
Door de warmte gaat het natuurlijk rubber uit de band.. Vandaar dat je ook om de ongeveer 4 seizoenen je winterbanden moet wisselen, ook al zit er nog voldoende profiel op. Het rubber zorgt voor de goede grip :)

Ik bewaar die van mij altijd in de zomer in een koele kelder mooi gestapeld zoals het moet en op de juiste druk.. :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!