Winterbanden keuze Polo 6r 15" of 17"

Hallo,

Ik mag kiezen wat ik wil of winterbanden om mijn 17" Matzwarte Boavista's of een aparte set 15" stalenvelgen met nieuwe Winterbanden..

Nu heb ik de volgende vraag of ik goed heb nagedacht of niet en ook graag waarom Big Grin

Ik denk dat smalle winterbanden beter zijn dan bredere.. en ook lijkt het mij niet goed om elk seizoen (gebruikte)banden van de velg af te halen en er dan later weer om te zetten.. ik gok dat dit ook wel wat wisselschade met zich mee brengt. ik zou mijn boavista's niet graag onder de pekel willen zien..

kortom wat moet ik doen? ik mag kiezen maar dit is dan voor de rest van mijn leaselooptijd.
er zitten ook geen extra kosten aan vast voor mij.

ik hoor graag jullie mening.

oja p.s.

Je rijbewijs kwijt raken in een Bluemotion is mogelijk hoor..
moet volgende maand voorkomen :(
 
Lang verhaal maar korte versie is:
Ik ree (90) waar je 70 mocht en bij het bordje einde 70 ging ik (139) rijden

toen werd ik gelaserd en aan de kant gezet. ik mocht er volgens hem nog (70) maar achteraf blijkt dus dat je er (100) mag. ik dacht zelf (120) omdat het daarna een snelweg word.

kortom ik heb een advocaat erbij gehaald om het een en ander uit te zoeken.

en wat me stalen velgen betreft iemand nog een tip voor geinige wieldoppen?
ik had dit gevonden.
PP%205075W.jpg
 
ja wel geinig... meer met een knipgoog. sowieso beter om je banden lekker om je zomervelgen te laten zitten.

Ook leuk om je steelies wit te spuiten... en evt. een rood of roze, paars randje erop te doen:

[resize=640:2cbcyvzl]http://img689.imageshack.us/img689/9043/dsc0190w.jpg[/resize:2cbcyvzl]
 
Haha jah cker.. ik lease dus mag er niks blijvend aan veranderen helaas. maar ik dacht Zwarte velgen in de Zomer en idd met knipoog witte wieldoppen in de winter ;)

ziet er ook leuk uit die witte stalen velgen van jou..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!