Winnaar MyPolo Foto van de Maand competitie 2019-06

DeeOow

Voormalig teamlid
4,533
1,201
208
De Foto van de Maand editie 2019-06 competie zit er weer op!

We hebben weer een winnaar: Syste met 14 stemmen voor en resp. 3, 7, 4, 5, 3 en 1 stemmen tegen.

Namens het gehele MyPolo Team gefeliciteerd met deze overwinningen!

Winnaar!!!
Syste
full


Wil je ook een keer meespelen?
Schrijf je dan nu in voor de komende editie!
Klik hier om snel naar de inschrijving voor 2019-07 te gaan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Syste
ik weet niet of ik nou kieskeurig ben maar de voorbumper ziet net goed op de auto, je ziet het goed bij de zijscherm dat er iets niet pluis is... tevens de mistlamp kappen.. lijkt alsof dat elk moment eruit klapt, graag uitleg? hoort niet bij een "showcar" neem ik aan?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
@dov
637ECF1E-E368-4ABA-8CEE-38ECCFBCD1AA.jpeg

Je bent scherp! Nice!
Hier mijn uitleg:
De voorbumper zit gewoon goed maar wat je ziet is een schade aan mijn zijscherm.
Mijn vrouw moest eens met spoed de Polo verzetten ivm een boom die tegen ons huis was gevallen. De polo stond die dag op de originele GT velgen met originele bandenmaat en plat op de grond geparkeert. Bij het starten van de auto gaat deze automatisch naar een voorgeprogrammeerde rijhoogte maar heeft mijn vrouw te vroeg maximaal ingestuurd.
Je raad het al, maximaal insturen, brede hoge banden en een lage auto, zijn een recept voor schade. De wielkuiplip van het zijscherm werd door de band helemaal naar buiten gevouwen. (Zie ROOD omcirkeld)

Ik wil er wel even bij zeggen dat de Polo gewoon dagelijks gebruikt word door mijn vrouw voor woon-werk verkeer en vervoer van dochterlief en haar vriendinnetjes.
Hij staat dus niet altijd in een garage opgeborgen en alleen maar met mooi weer naar buiten.

De Polo gaat over 2 weken naar de hersteller. De voorbumper word compleet opnieuw gespoten (ivm schade niet op de foto), beide zijschermen worden gerepareerd en opnieuw gespoten en een paar kleine deukjes uit het dak en deuren worden eruit gelepeld.

Wat betreft de mistlamp kappen;
De klipjes die de kappen op hun plek houden zijn helaas een beetje versleten. Hierdoor blijven de smalle stukjes niet lekker zitten.
Ik heb 2 nieuwe hoogglans kappen liggen. Deze worden gemonteerd als hij terug is van de schadehersteller.

2 dagen later moet ie weer vers op onze VAG meeting in Asten staan.

Voldaan aan je vraag om uitleg? ;)
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Inderdaad gewoon geen tijd door werk. En soms ook wat laks door andere dingen aan m’n kop.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Potverdorie, hebben we nou gewoon een schadebakkie boven aan het forum staan? Dat kan toch niet! En dit zou het voorbeeld moeten zijn voor de overige deelnemers van de foto competitie?

PS. Dit bericht is niet bedoeld voor mensen die de wereld te serieus nemenStick Out Tongue Blijft tenslotte een mooi bakkie! En wat is je geheim dat je je vriendin zo ver krijgt om in een airride te laten rijden? Haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!