windstrippen voor ramen 5 deuurs polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand interesse in un set ? heb nog voor de voorportieren un setje liggen

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/26/dsc00181it.jpg/]
dsc00181it-1.jpg
[/URL]


Uploaded with ImageShack.us
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/32/dsc00180cu.jpg/]
dsc00180cu-1.jpg
[/URL]
Zijwindschermen, ook wel raamspoilers genoemd, bieden de mogelijkheid te rijden met gedeeltelijk geopende ramen, zonder dat regen, sneeuw en koude wind uw interieur binnendringen.
Door het gebruik van zijwindscherm sets ontstaat bij gedeeltelijk geopende ramen een natuurlijke luchtcirculatie, waarbij het hinderlijke gefluit van de wind fors afneemt. Door de natuurlijke trek die ontstaat wordt de rook (indien u in uw auto rookt) als het ware naar buiten gezogen. Tevens bieden de zijwind schermen de mogelijkheid om langer zonder airco te rijden, mocht u als contactlensdrager last van de droge aircolucht hebben.
De echte stylisten kunnen deze raamspoilers desgewenst in de kleur van de auto spuiten, waardoor een optisch stoere daklijn ontstaat. Gebruik dan wel een kunststof primer voor een goede hechting

Prijs: €30,-
Het gaat alleen om de raamspoilers voor de voorramen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meer rijcomfort door originele pasvorm zijwindschermen

Zijwindschermen ook wel raamspoilers of wind deflectors genoemd bieden een aanvulling op de aerodynamische eigenschappen van uw auto. De zijwindschermen bieden bij het rijden met geopende ruiten bescherming tegen overmatig windgeruis, geluid en tocht. Het zijwindscherm biedt eveneens uitkomst bij beslagen ruiten, u opent dan uw ruit een stukje en de zijwindschermen zorgen voor een goede luchtcirculatie waardoor de ruiten sneller weer doorzichtig worden.

info is van Laudorshop | zijwindschermen met actie 5% Extra korting originele pasvorm voor alle merken & modellen auto's

groeten ger
 
Sorry voor de domme vraag, maar wat doe deze juist eigenlijk? wat is hun functie?

Dan kun je bijv. Met parkeren de ramen een klein stukje open laten zodat er frisse lucht in kan komen;)
Verder zullen ze vast nog wel meer functies hebben, maar dat is wat ik wel vaker zie met die strips;)

Edit, viva le Ger!Big Grin hij was me voor en zijn uitleg is tenminste duidelijk:mrgreen:

Edit 2, @nickpolo, heb wel interesse, maar weinig geld ter beschikking, dus ik ben wss niet je koper. Maarrrrr, wat mag dat kosten?;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nick, ik heb even je topic verplaatst naar de marktplaats om duidelijker te maken dat je een setje voor de voorruiten te koop aanbied;)

Mocht ik je verkeerd hebben begrepen of mocht er iets anders aan de hand zijn wat ik heb gemist, neem dan even contact op, dan zetten we dat weer recht;)
 
VW  6R  1.2TDI 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, nickpolo? Als je niet reageert voor dinsdag 26 maart, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, nickpolo? Als je niet reageert voor dinsdag 4 juni, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!