WII R-line ex & interieur zonder l - Polo AW

Goedemiddag,

Nu kon ik het niet zo snel vinden maar wellicht weet 1 van jullie het wel, in de optie lijst van de Polo die ik heb besteld staat,
  • WII R-line ex & interieur zonder l
Iemand die weet waar "zonder L" voor staat bij deze optie? Nergens kunnen terug vinden.

Alvast bedankt.
gr.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk DSG 
Goedemiddag,

Nu kon ik het niet zo snel vinden maar wellicht weet 1 van jullie het wel, in de optie lijst van de Polo die ik heb besteld staat,
  • WII R-line ex & interieur zonder l
Iemand die weet waar "zonder L" voor staat bij deze optie? Nergens kunnen terug vinden.

Alvast bedankt.
gr.
Is dat precies hoe het op de offerte staat? Wellicht L voor luxe afwerking.. of logoaanduiding indien je dit weg hebt gelaten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Dat staat op de pagina waar ik de dagen kan aftellen van de dealer. Ik heb een Highline business R uitvoering besteld en had mijn geld ook op de L van logo gezet. Ik ben wel voor het laten vallen van de motoraanduiding gegaan dus zou heel goed kunnen maar waarom dat dan bij de r-line pakket wordt aangegeven, geen idee.

Moet het ook gewoon bij de dealer nagaan, zal ik even doen en kom ik terug met antwoorden Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk DSG 
Toen ik een aantal maanden geleden m'n Polo heb besteld met dit pakket vroegen we (dealer en ikzelf) ons dit ook af. We vermoeden dat het gaat om "zonder leder", maar dat er niet genoeg karakters meer over waren in de regel.
 
Volkswagen  Polo AW Full R-Line  1.0 TSI 135PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Toen ik een aantal maanden geleden m'n Polo heb besteld met dit pakket vroegen we (dealer en ikzelf) ons dit ook af. We vermoeden dat het gaat om "zonder leder", maar dat er niet genoeg karakters meer over waren in de regel.

Nou net bericht terug gehad van de dealer en je vermoeden klopte, zonder leer.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: GoodMouse
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!