wieldoppen

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
ik heb inmiddels weer mijn winterbanden gemonteerd. Deze zitten op de originele 15" BM velgen waar zo'n plastic ring op zit. Deze plastic ringen heb ik er net vaaf gesloopt omdat je tijdens het wassen van de velgen nergens bij kunt. Mijn vraag is of er ook andere wieldoppen op deze velgen passen. Ik zou dan willen kijken voor dichte wieldoppen.
Is dit mogelijk?
 
Ger,

Ik vind die originele plastic 'wieldoppen' die op de BM zitten van die kleredingen om schoon te maken. Ik had er begin dit jaar een keer een vinger aan open gehaald tijdens het wassen van de velgen, die randen zijn best wel scherp. Maar ik weet nu dat ze makkelijk te verwijderen zijn dus dan maar die plastic ringen maar verwijderen, dan wassen en na de wasbeurt opnieuw monteren. Ik doe het dan maar op deze manier. ;)
 
Ger,
Dat is inderdaad een goeie tip. Ik ben vandaag begonnen om mijn Polo een Echte schoonmaakbeurt te geven ( 5 stappen plan). Vandaag eerst gewassen, daarna kleien, en als laatste voor vandaag opnieuw gewassen. Dat kleien is echt mooi werk om te doen, hij wordt echt helemaal spiegelglad en je bent nog geen twee uur bezig. De auto is nog geen jaar oud maar er zat best wel al veel troep op de lak.
Morgen gaan we verder met polijsten en dan ga ik vervolgens de lak voeden. Als laatste wordt er nog een Wax laag aangebracht alles van Poorboys world. Het is best wel veel werk maar het is ook ontzettend leuk werk om te doen. Ik had het nog nooit zo uitgebreid gedaan. Ik doe wel alles nog met de hand, zo'n poetsmachine is natuurlijk veel makkelijker maar dat komt nog wel een keer. Dat spul voor de velgen moet ik nog maar een keer snel bestellen. Ik heb deze week al mijn spullen voor het 5 stappenplan ook bij carclean besteld. De volgende dag al thuis bezorgd, hoezo snel. :lol: :lol: :lol:
 
ik had vandaag een paketje van Poorboys binnen
maar wil niet te veel zelf doen Emiel 10 van het forum doet dat hier in de buurt ;)
en heel goed je bent de auto wel een dag kwijt maar krijgt hem als nieuw terug

groeten ger
 
Inderdaad ger. En zelfs reparatie's mogelijk. Ik had een kras over de kap lopen en vanmiddag even bij emiel geweest. Weg kras en niks meer van te zien.

Top service!!

Enne ik zou gewoon je BM velgen laten zoals ze zijn hoor, :| :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!