Wieldoppen set voor de Volkswagen Polo 6R | NIEUW

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden

Wieldoppen set voor de Volkswagen Polo 6R >2009
Ideaal voor de aankomende winter periode voor op uw staalvelgen
Passen op alle 15 inch staalvelgen.

Nieuw en origineel

Set = 4 wieldoppen

Per set 20 euro

Ophalen / verzenden ( €6,95 voor de koper) beide mogelijk

mvgr Sam

$_85.JPG
 
Ik heb de wieldoppen binnen gekregen.
Zijn gebruikte wieldoppen vol met krassen en vies.

Dit kan je toch niet maken????

Graag wil ik mijn geld terug.
Wieldoppen gaan ook terug.
Jammer had dit niet verwacht aangezien er NIEUWE wieldoppen staan.

ImageUploadedByTapatalk1413626603.969397.jpg

ImageUploadedByTapatalk1413626613.667734.jpg

ImageUploadedByTapatalk1413626621.201530.jpg
 
Ben je mooi klaar mee, worden als nieuw verkocht maar zitten ondertussen vol met krassen en stoeprand schade. Inderdaad terug sturen en geld retour.

En ik mag hopen dat deze topic ook meteen wordt verwijderd, want zo gaan we hier niet met elkaar om. ;)

Ik vindt dat dit soort mensen niet hier thuis horen.
Ik baal er verschrikkelijk van, omdat ik gewoon zelf zo niet ben.

Maar goed. Wijze les om niks meer te kopen van iemand die zich net aanmeld op het forum.

Geld wil ik terug en de verzendkosten die ik moet betalen om hem terug te sturen.

Het zijn niet de hoogste kosten maar, gewoon omdat ik niet wil dat anderen hier dit meemaken!!!
 
Met alle respect naar jou toe [MENTION=5255]crosspolo2014[/MENTION]; maar je begint nu wel een azijnpisser te worden zeg. Hij geeft je je geld terug + je mag ze houden en vervolgens blijf je doorzaniken dat je ze niet wilt. Dan flikker je ze toch in de prullenbak?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Met alle respect naar jou toe [MENTION=5255]crosspolo2014[/MENTION]; maar je begint nu wel een azijnpisser te worden zeg. Hij geeft je je geld terug + je mag ze houden en vervolgens blijf je doorzaniken dat je ze niet wilt. Dan flikker je ze toch in de prullenbak?

Ik bedoel het niet verkeerd en snap wat jij bedoelt. Hij doet alleen zo schijnheilig want ik vroeg hem waar het bleef of hij een track and trace code had. Hij reageerde daar niet meer op en zij alleen dat ze onderweg waren. Dus hij weet dondersgoed naar wie hij het opstuurt.

Maar ik hou op.
Laat hem het maar terug storten Wieldoppen gooi ik weg als hij ze niet terug wilt.
 
Ik begrijp best je frustraties maar het is ook niet bevordelijk voor het forum om zo door te gaan. Ik zou, als ik jou was, iemand blij mee maken. Je hebt je geld al terug, geef ze gratis aan iemand tegen verzendkosten ofzo.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ik begrijp best je frustraties maar het is ook niet bevordelijk voor het forum om zo door te gaan. Ik zou, als ik jou was, iemand blij mee maken. Je hebt je geld al terug, geef ze gratis aan iemand tegen verzendkosten ofzo.

Helemaal mee eens! Mooi dat het opgelost is. Voor [MENTION=5255]crosspolo2014[/MENTION]; ook voor jou geldt PB eerst een admin. Wij hadden gezien de situatie gewoon geprobeerd te bemiddelen tussen verkoper en koper. Had dit tot niets geleid dan was één van twee niet meer op het forum ;).

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!