Wie weet wat dit probleem is

Hallo mijn naam is Frans en ik heb een polo BM 2010 wat me nu sins kort op valt wanneer ik stil sta en stationair draait dat mijn verlichting heel klein beetje flauwer en dan weer voller brandt ook mijn binnen verlichting dus ik denk met mijn leken verstand dat de boordspanning niet constant is weet iemand of dit een veel voorkomend probleem is en waar dit dan aan kan leggen. gr. en ik hoor het graag.
 
hoi

ik heb dit ook in mijn bluemotion
ben er voor na de garage gegaan,en die zeggen na doormeten ,dat het de massa kabel is.

dus donderdag word er een nieuwe massa kabel ingezet.

heb jij het ook als je aan je stuur draaid ?????, zo ja dan is het waarschijnlijk ook de massa kabel

succes
 
Mooi mannen dat jullie zo snel meedenken top van jullie. ik draai niet aan mijn stuur maar dan heb ik het toch. En wanneer ik gas geef terwijl ik in zijn vrij sta dan is het lichtbeeld stabiel vreemd toch maar ik ben niet de enige begrijp ik gr.Frans
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!