Wie kan me helpen ( Verlaging met FK )

Is er iemand hier die ervaring heeft met een FK schroefset ?

En is het waar dat als ik mijn 9N3 50/60mm verlaag dat ik verstelbare koppelstangen nodig heb.

Ik heb alleen de ervaring met Weitec onder mn 6N2 en ik had toen geen verstelbare koppelstangen nodig.

Al jullie hulp is welkom
 
Mark zei:
Ik zou persoonlijk gelijk naar n Weitec gegaan zijn.. Heb je die FK al gekocht?

Nee nog niets gekocht , heb gesprek gehad met Jelmer ( vwforum ) en die heeft een paar dingen op papier gezet .
Ik woon 5 min rijden van zn werkplaats af dus dat gaat volgens mij wel goedkomen.

En ik krijg de Polo pas begin november dus misschien komt er nog een knap 2e hands setje langs ;)
 
Ik ben al langer actief op de t Duitse Polo-forum en daar zijn de meesten niet bijzonder positief gestemd over de FK-Schroefset voor de Polo. Natuurlijk zal n verkoper je zeggen dat t allemaal helemaal geen probleem is en je toch garantie hebt, maar t is toch knap vervelend als je je auto moet laten staan omdat er iets mis is met t onderstel..

Kan de Weitec Hicon GT voor €650 nieuw in de doos voor je regelen, heb je écht een goede set qua komfort, houdbaarheid en wegligging..
 
Mark zei:
Ik ben al langer actief op de t Duitse Polo-forum en daar zijn de meesten niet bijzonder positief gestemd over de FK-Schroefset voor de Polo. Natuurlijk zal n verkoper je zeggen dat t allemaal helemaal geen probleem is en je toch garantie hebt, maar t is toch knap vervelend als je je auto moet laten staan omdat er iets mis is met t onderstel..

Kan de Weitec Hicon GT voor €650 nieuw in de doos voor je regelen, heb je écht een goede set qua komfort, houdbaarheid en wegligging..

Heb zelf de weitec onder mn 6N2 gehad .. geen klachten.

En er komt geen FK onder de Polo .. maar zal je aanbod in gedachten houden ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!