Wie heeft er HIGH POWER LED als drl ipv smd led's?

er was dacht ik wel iemand op 't forum (witte polo 6r, ik dacht bm, maar weet ik niet zeker), maar ik kan diegene dus niet meer terug vinden Stick Out Tongue
sorry :$
oh en succes nog met je powerled drl! ik heb de 102 smd besteld via ebay om te proberen :lol:

kunnen we misschien allebei een foto plaatsen ter vergelijking als we de lampen erin hebben?
 
VW  6R  1.2TDI 
haha dat ben ik idd, maar die lampen zitten er al een tijdje niet meer in ivm storing van de Led. leken wel disco lampen zo vaak knipperde ze, mischien met een canbus kabel dat het wel goed is. ik heb nu gewoon normale leds erin en bevalt me prima
 
BlackPoloBM zei:
Hey Menno, had jij die High Power leds van xenonlamp.nl voor 40 Euro gekocht?

Ik wil die ook, maar aangezien jij ze eruit hebt gehaald, twijfel ik nu.


ja die had ik inderdaad, je kan het altijd proberen, als ze storing gaan geven moet je er een paar canbus kabels tussen zetten.
 
Ik heb de high powerleds er in gestopt. Deze stralen wel feller maar meer in een punt. Ik laat ze er nu inzitten maar de smd die ik ook te koop heb zijn iets minder fel denk ik maar ze geven wel een breder beeld omdat de lampjes aan de zijkanten rondom zitten zodat het reflectorhuis ook een werking heeft.
 
BlackPoloBM zei:
Welke led DRL zijn gewoon in te pluggen zonder draden enzo om te wisselen?
Je ontkomt er niet aan om de plus en de min om te draaien. Dus moet je even stoeien met het stekkertje met twee paperclips zoals hier ergens op het forum is beschreven. Of je knipt de draden door en verbindt ze net andersom. maar dan moet je ze wel goed aftapen of met een krimpkousje werken.
 
Je bent niet verplicht om de draden om te draaien hoor. Misschien heb je geluk en werkt het direct. ;)

Ik zou in ieder geval niet in je bekabeling gaan knippen dat is echt dood zonde.
 
Knippen ga ik sowieso niet. Ik weet niet eens hoe ik die dingen moet omdraaien terwijl ik de How to al 100x heb bekeken. Ik ga het als ik ooit de ledjes koop het door een garage ofzo laten zetten.

Maar ik lees nu dat mensen met een High Power led flikkeringen krijgen, en ik lees ook dat mensen met een normale smd led knipperende leds krijgen.

Ik schaf ze pas aan als er iemand leds heeft inzitten die het wel normaal doen.

Dan zou ik graag willen weten welke leds dit zijn, en waar ze tekoop zijn.
 
Je moet ook zeker niet gaan knippen hoor. Zo zonde.

Ik heb gewoon via de how to de draden omgewisseld met paperclip was goed te doen. Als je hem uitelkaar haald in het echt spreekt het voor zich net zoals op de foto.

Anders moet je het proberen en dan kan ik je wel helpen als je er niet uitkomt.

Heb toch nog een setje liggen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!