Welke zekering 12 en 12v ACC aftappen voor Dashcam

Ik ga een Viofo A119s Dashcam inbouwen. Deze heeft een speciaal "hardware" kabelset die je rechtstreeks op de vaste 12V en geschakelde(ACC) 12v op de zekeringen/accu kan aansluiten zodat hij ook stroom krijgt als je auto geparkeerd staat. Er zit een kastje tussen die je tussen een aantal voltages in kan stellen dat hij de accu niet te ver leeg trekt en hij dus b.v. niet verder dan 12.2 V gaat en automatisch uitschakelt.

Mijn vraag is, zijn er vrije plekken in de zekering kast waar ik een constante en geschakelde 12V van kan aftappen?
Zo niet welke kan ik dan het beste gebruiken? Ik heb zelf al wat onderzocht en het is verstandig om van kritieke systemen (airbags enz af te blijven). Dat je dus beter van de kachel of radio of ander niet essentieel system kan aftappen.

Maar als iemand weet of er vrij zekering slots zijn dan is dat natuurlijk nog handiger.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Heb in mijn 6R de stroom voor mijn dashcam van de sigarettenaansteker afgetapt, deze gaat wel uit als ik de sleutel uit het contact haal.. Wellicht niet waar je naar zoekt. Inderdaad kun je altijd nog meten wat er stroom geeft als de auto dicht en op slot is!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Polobeer
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!