Ik ga een Viofo A119s Dashcam inbouwen. Deze heeft een speciaal "hardware" kabelset die je rechtstreeks op de vaste 12V en geschakelde(ACC) 12v op de zekeringen/accu kan aansluiten zodat hij ook stroom krijgt als je auto geparkeerd staat. Er zit een kastje tussen die je tussen een aantal voltages in kan stellen dat hij de accu niet te ver leeg trekt en hij dus b.v. niet verder dan 12.2 V gaat en automatisch uitschakelt.
Mijn vraag is, zijn er vrije plekken in de zekering kast waar ik een constante en geschakelde 12V van kan aftappen?
Zo niet welke kan ik dan het beste gebruiken? Ik heb zelf al wat onderzocht en het is verstandig om van kritieke systemen (airbags enz af te blijven). Dat je dus beter van de kachel of radio of ander niet essentieel system kan aftappen.
Maar als iemand weet of er vrij zekering slots zijn dan is dat natuurlijk nog handiger.
Mijn vraag is, zijn er vrije plekken in de zekering kast waar ik een constante en geschakelde 12V van kan aftappen?
Zo niet welke kan ik dan het beste gebruiken? Ik heb zelf al wat onderzocht en het is verstandig om van kritieke systemen (airbags enz af te blijven). Dat je dus beter van de kachel of radio of ander niet essentieel system kan aftappen.
Maar als iemand weet of er vrij zekering slots zijn dan is dat natuurlijk nog handiger.
Volkswagen
6R