Welke velgen zijn dit?

ik ja zeker ben zelf ook al aan het kijken geweest maar me geld houd ditjaar een beetje op woon net een jaar samen nieuwe polo oog lazer vant meisje verbouwing enzzzz hahaha ik zal eens kijken voor je
 
@KYC Ik vind glossy nie zo nee persoonlijk. Beetje hoog kitsch gehalte. Ik vind op een zwarte auto toch wel heel mooi een velg waar een gedeelte zwart in zit maar ook een gedeelte lichte kleur. Ben wel blij met die van mij eigenlijk dus ;) helemaal zwart vind ik een tikkie agressief ogen op een zwarte auto maar als wintervelg qua afwisseling wel mooi de agresive look afwisselen met de sweet looks :roll:
 
ik vind dat mat zwart echt super staan
maar dat glossy kweenie ben wel bang dat als je stoepje raakt het in het geheel LELIJK word Stick Out Tongue

ik krijg wel opmerkingen van mensen om me heen...je Polo ziet er agressief uit!! :twisted:
 
@KYC,

Het zijn inderdaad Rial Milano velgen. Smaak is natuurlijk persoonlijk (zo ben ik juist niet zo'n fan van matte velgen) maar ik vind de velgen erg goed staan onder mijn witte BM. Als ze schoon zijn glimmen ze inderdaad wel lekker, en trekken ze ook best veel aandacht! Een stoeprandje heb ik ook heus wel af en toe gepakt, maar tot nu toe nergens schade.
 
GTVS28 zei:

hmm de eerste is wel erg glimmend Stick Out Tongue volgens mij ben jij daar wel fan van of niet ;)
maar is de tweede niet beetje zoals die van Enzolino?

Welke zou jij kiezen? ik denk dat ik dan voor de tweede zou gaan :)

@MBluemotion
ik vind de Rial Milano opzicht wel mooi eens wat anders dan die Boavista
hoeveel had jij er voor betaald als ik vragen mag? heb jij ze op Velgenonline besteld?
 
Dare LM Zwart 18 inch - 5x100 et35

deze kleur stelling maakt het in mijn ogen wel zeer netjes en die Proline PXI Black Yellow Lip 18 inch - 5x100 et35 lijken idd op die van enzo ik ben zelf idd gek op glimmers maar om ze na iedere rit te poetsen neeeeeee word er gek van Lenso Samurai SC-02 18 inch - 5x100/5x108 et35 werd net gezegt door vrouw lief ivm peppergrey kleur van de auto zelf vond ik deze nog ook wel gaan man wat een keuze snap dat je gek word hahahah maar chrome randje en midden stuk zwart staat wel erg opvallend ( positief ) en dik onder een donkere polo das mijn mening misschien een aantral plaatjes van velgen knippen en plakken op een foto van je polo met de pc dat is egt niet mijn gebied daar kan ik je egt niet mee helpen

ik hoor het weer groetjes patrick
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!