Welke velgen voor polo 6R black edition...

Heb mijn polo (eerste wagen) nu al 3 weken en 1200Km's later begint
het al te kriebelen om een paar aanpassingen te doen Big Grin
Het eerste waar ik aan dacht zijn de velgen...

Er staan nu originele 16" vw rivazza's onder.
Zelf had ik gedacht om er 17" zwarte hoogglans velgen onder te steken,
misschien talladega's? En dan remklauwen rood te spuiten ofzo..

Wat denken jullie hiervan? :)
 
dat zijn die R-Line velgen toch? ik vind ze zelf erg vet uit zien en dan helemaal in het hoogglans zwart Big Grin

alhoewel ik de Polo Blue GT velgen ook erg mooi vind...gaat mijn voorkeur toch uit naar hoogglans zwart
 
Ik heb velgenhuis even gemaild of ze talladega's zwart hoogglans + Polo blue GT velgen verkopen...

De keuze word één van die twee denk ik...ik ben die Boavista toch al wel beetje zat (ik wil weer wat anders)
 
ik heb reactie gehad van velgenhuis de Talladega 17 inch hoogglans hebben ze niet

alleen in zilver

Just for your information...mocht je die Talladega's zoeken...
 
by the way ik zag op bm-onderdelenshop.nl dat ze de Polo Blue GT Imitatie velgen verkopen
17 inch lichtmetalen velgen Volkswagen 5x100
17 inch BlueGT imitatie velgen
17 inch / 7J / 5x100 / ET40
Kleur: Lak zwart

Ik heb 205/40/17 inch Dunlop Sportmaxx banden...dit zou gewoon moeten passen toch?
 
550 lijkt goedkoop, maar het gaat om imitatie velgen dus dan vind ik het toch wel veel voor een setje replica's, vind je zelf niet? er staan genoeg echte velgen te koop (2de hands) voor dezelfde prijs. en als je dan de replica's wilt gaan verkopen krijg je der niks meer voor. ik zelf vind dat weg gegooig geld ;)
ma ik weet ook, ieder heeft zijn/haar budget.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!