Welke velgen voor onder een Polo BM

Vraagje aan jullie!
Wat voor velgen zouden jullie kiezen voor onder een Volkswagen Polo Bluemotion?

35ko5dh-1.jpg


Hoor het graag van jullie! :)
 
Ja de inch maat maakt niet echt veel uit als het er maar netjes uitziet! :) Ik wil gewoon even wat inspiratie opdoen voor de velgen die ik straks ga kopen Exors vind ik wel heel erg mooi! maar erg moeilijk te krijgen volgens mij?

Alvast bedankt!
 
de keuze voor velgen is erg moeilijk en persoonlijk.
Als ik de Exors niet had waren het waarschijnlijk immitatie Porsche 911 velgen geworden. RS4 staat ook mooi op n polo.
Het aantal inch is wel degelijk van belang. De vraag is of je erna nog wilt verlagen.
 
@ Roy78:
RS4 velgen zal ik eens effe naar gaan kijken betreft verlagen denk niet dat ik dat ga doen aangezien mijn voorbumper nu al zeer gering ruimte heeft als ik bijv bij een parkeerplaats inparkeer met dat betonne blokje dan raak ik dat blok al bijna Stick Out Tongue.

@ Maik:
Ik vind Exors echt heel mooi maar ik ben echt pietje precies en koop ze dan liever nieuw ookal zijn deze volgens mij heeeel erg moeilijk te vinden

Bedankt voor jullie reacties! Big Grin
 
Maik, wat is een goed bod voor je huidige velgen ?

En de andere set die je hebt, wat moet daar precies aan gebeuren en wat gaat zoiets kosten, zag ook dat er een scheur in zat, is dat überhaupt wel te maken ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!