Welke velgen on Polo 6r ??

wil andere 17 inch velgen, banden zijn al besteld (205/40/17).

1:
peterbaarlo-albums-welke-velgen-picture709-1.jpg

2:
peterbaarlo-albums-welke-velgen-picture710-2.jpg

3:
peterbaarlo-albums-welke-velgen-picture711-3.jpg

4:
peterbaarlo-albums-welke-velgen-picture712-4.jpg

5:
peterbaarlo-albums-welke-velgen-picture713-5.jpg



Ik kom er niet uit... heb voorkeur voor nr. 3 en 5... maar zijn deze niet te audi ??
 
bedankt voor de reacties, kleur is inderdaad ook nog een issue... zwart valt voor mij af, vind dat niet zo'n mooie combi met de reflex silver kleur van de auto..

tja standaard alu velgen kleur is ook een beetje 2011... heb alle velgen van online-velgen en velgenshop al bekeken maar kom er niet uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om het moeilijk te maken, ik zou voor nummer 3 gaan ;). Verder zou ik voor 7,5J gaan (vult de kassen beter op, anders vallen de velgen wat naar binnen).

@algehele topic, voortaan deze vraag graag in de eigen garage stellen. Anders hebben we straks 10 van deze topics ;) Alvast bedankt



mag een slotje op, nieuwe velgen zijn gekocht, zie mijn garage:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!