welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs vol

Re: welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs

oeh ik zeg nummer 2! Big Grin
alleen dan kom je wel in zo'n situatie dat je een zelfde kleurencombi neemt qua velgen alls mauri ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs

eerlijk gezegd dacht ik aan die evo's omdat hij ook een rood rand heeft. als ik die andere neem, moet ik zelf die rode lijntje fixen. ik zie wel met de tijd mee maar ik denk toch dat het die evo word. en ik zat ook nog te denken aan chrome strip op de kofferbak maar voor de helft chrome rood en de andere helft gewoon chrome. iets speciaals wat niemand nog heeft maar wel strak ;)
 
Re: welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs

Ik vind de talladega's echt vet, wou ze ook graag maar dan in zilver.. helaas nergens meer kunnen vinden / uitverkocht en had geen geduld om 2 maanden te wachten.

De eerste velg die past (vind ik) alleen maar met een verlaging.
 
Re: welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs

die eerste is wel oke maar hij is ietsje te bling en geen rode rand op de velg. ik ga een van deze dagen ff naar velgenland om ze van dichtbij te kijken. dan kan ik me keuze wel maken ;)
trouwens de bluemotion die ik heb besteld he, ik zei tegen de verkoper ik wil alles erop en eraan behalve parkeersensor (vind ik zonde van me geld).
achter gebl. ramen
bochtenverlichting
licht en zichtpakket
clima
winterpakket
executive plus pakket
multi funct. stuurwiel
deaktivatie bijrijdersairb.
bluetooth adapter
nou hebben we het niet over de uiterlijk gehad behalve datie zwart moest zijn.
er is geen extra pakket voor de uiterlijk van de polo bm of wel?
niet dat als ik hem ga ophalen dat de spiegels en bumperdelen niet zijn meegespoten bijv.
 
Re: welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs

serpolo zei:
die eerste is wel oke maar hij is ietsje te bling en geen rode rand op de velg. ik ga een van deze dagen ff naar velgenland om ze van dichtbij te kijken. dan kan ik me keuze wel maken ;)
trouwens de bluemotion die ik heb besteld he, ik zei tegen de verkoper ik wil alles erop en eraan behalve parkeersensor (vind ik zonde van me geld).
achter gebl. ramen
bochtenverlichting
licht en zichtpakket
clima
winterpakket
executive plus pakket
multi funct. stuurwiel
deaktivatie bijrijdersairb.
bluetooth adapter
nou hebben we het niet over de uiterlijk gehad behalve datie zwart moest zijn.
er is geen extra pakket voor de uiterlijk van de polo bm of wel?
niet dat als ik hem ga ophalen dat de spiegels en bumperdelen niet zijn meegespoten bijv.
Bumpers en spiegels worden gewoon meegespoten. Alleen de gril wordt normaal niet meegespoten. ;)
 
Re: welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs

graafie zei:
serpolo zei:
maar de gril is standaart toch al zwart metalic?
Sorry, ik bedoel eigenlijk de onderste gril, die tussen de drl en mistlampen dus. De gril erboven weet ik eigenlijk niet of die automatisch wordt meegespoten, lijkt me eigenlijk niet maar ik kan me vergissen. :cool: :cool: :cool:

Stom van me, ik moet nodig naar bed, je hebt een BlueMotion besteld, die gril is helemaal dicht, niet gespoten maar glimt net zoals de lak van je auto, past er dus precies bij.
 
Re: welke van de 2 op mijn aankomende Polo BM Zwart 4 deurs

Ik zou ook voor de eerste gaan maar dan antraciet kleur of zilver!
Het blijven natuurlijk altijd persoonlijke smaken..je moet uiteindelijk doen wat jouw gevoel je ingeeft!! ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!