Welke H7 Lampen

Persoonlijk zou ik ook voor Led gaan. Dan wel gehele nieuwe lampen met kap.
Misschien in de toekomst als ik wat moois tegen kom.

Als ik voor wil aanpassen, doe ik ook gelijk de achterlampen.
Dat is nogal een duur grapje dus nu dit als alternatief.

Ben benieuwd wat je keuze wordt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik heb de volgende set nog thuis liggen, zijn H7 weet alleen niet of ze passen voor jullie.

https://nl.aliexpress.com/item/YUMS...936.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dzXctVB

veel lumen dus lekker fel en er staat 6000K in de advertentie ik weet niet precies of ik ook die 6000K heb maar bij mij waren ze echt wit wit en lekker fel.
Ik gebruik ze niet meer dus bij interesse stuur een PM misschien kunnen we wat regelen :)


Heb je een foto'tje van het resultaat hiermee? Wel benieuwd of dit een veel beter beeld geeft. Wat is de reden dat je ze niet meer gebruikt?
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Heb je een foto'tje van het resultaat hiermee? Wel benieuwd of dit een veel beter beeld geeft. Wat is de reden dat je ze niet meer gebruikt?

Ik heb ze op mijn motor gehad maar deze eruit gehaald toen ik naar Duitsland ging, vervolgens nooit meer erin gedaan omdat ik lazy ben en niet vaak de motor meer heb gepakt daarna.
Hier een foto toen ik ze had aangesloten op de motor.

Niet goed afgesteld maar zoals je ziet zijn ze erg fel! :)
P92Mb39.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!