weet iemand een mooie autoradio voor in de polo?

zal me eens even voor stellen Ik Ben Tom en kom uit kampen ben bezig met het kopen van een Polo. En ben een beetje aan het rond kijken met radio's maar mischien weten jullie nog wel een mooie autoradio.

Groeten Tom
 
Kenwood DNX520VBT is awesome. Doet navigatie, past precies in een 6R dash. Ook duur, trouwens. Zenec heeft een goedkopere look-a-like (met geloof ik meer features maar kwalitatief mindere materialen). In lagere prijscategorieën zijn er eigenlijk geen coole exact-passend-in-dashboard radio's anders dan de VW radio's (die niet zo belachelijk duur zijn, overigens). Of ik heb ze gewoon nog niet kunnen vinden, dat kan ook.

Zelf wacht ik AppRadio 2 nog even af, van Pioneer. Want eigenlijk wil ik enkel een flink scherm en een versterker in mijn auto, en alle intelligentie in m'n mobiele telefoon (android/iphone).

Moet 't ding uberhaupt kunnen navigeren, of is radiofunctionaliteit voor jou genoeg? Dan beter voor een 'ouderwetse' rechthoekige enkel-DIN gaan. Goedkoper, veel aansluitmogelijkheden, maar wel minder fancy look.

Hier een foto van die kenwood:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, lol, ik was al blind uit gegaan van een 6R. In dat geval dus liever vierkant, haha. In zo'n 9N3 past AppRadio helemaal goed natuurlijk. Maar die heeft veel meer functionaliteit dan je vraagt.

Dat gezegd hebbende; mijn Pioneer DEH7300B kan dat allemaal. Bluetooth, parrot-belfunctionaliteit, synchronisatie met adresboek op phone, USB-aansluiting en AUX-in. Als je op zoek bent naar zo'n ouderwetse, kan ik deze zeker aanraden. Bevalt mij goed, super geluidskwaliteit, kleurt leuk bij dashboardkleur (qua gebruikt plastiek en lampjes), maar is wel een tikkeltje saai. Volgens mij kostte die net iets meer dan 100e. Maar misschien zijn er veel goedkopere alternatieven.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
De foto hieronder is AppRadio 1. Die had een dikke zwarte rand om het scherm, slechte radio-ontvangst, en enkel iphone support. Adviesprijs is nu ongeveer 350e, maar waarschijnlijk kun je 'm ver daaronder vinden vanwege bovenstaande, en het feit dat AppRadio2 dat allemaal belooft de fixen. Komt volgens Pioneer in April of Mei dit jaar uit. Adviesprijs wordt ongeveer 499 dollar (dat zich middels de bizarre pioneer-omrekenmethode vertaald naar grofweg 450e gok ik).

appradio 1:


't Is een capacitief scherm. Dat wil zeggen, soortgelijk aan de nieuwste smartphones. Die dikke zwarte randen gaan er dus af. 't Enige probleem is nog navigeren in het buitenland (want daar is internet op de phone giga-duur). Maar 't lijkt mij een super apparaat, en ik vind het concept van alle intelligentie/apps op de phone ook wel heel erg slim, al worden (nog) niet alle apps ondersteund.

appradio 2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@tomvos94:
ja dat zou heel goed kunnen, waardeloze marketingstrategie van apple.
ik was ook geïnteresseerd in de appradio, las in de autoweek dat offline kaarten eraan zouden komen(en dat is vaak een ruim begrip)
dus ben voor een pioneer f-700bt gegaan(2ehands) en geen spijt van gehad!
pioneer maakt naar mijn mening op alpine na de beste radio's(in iedergeval de beste in die prijscategorie)
 
@wildcard, ik wacht ook op de App2 ben benieuwd, voor dat geldt nog steeds een koopje als je kijkt naar de functie's. Zitten natuurlijk min punten aan dat je eerst de navigatie op je Iphone/ android moet starten. Maar daarna kan je het via de radio af

kan niet wachten, gaat me vakantie geld
 
Mooie stad Kampen Tom!;) Woon er zelf ook!:) Heb je je Polo al?

Ik zou als ik jou was eens bij Esso Vermeulen kijken! Die heeft altijd wel leuke radio's hangen tegen leuke prijsjes. Volgens mij hebben ze ook genoeg tweedehands radio's. Misschien dat er iets passends voor je bij zit!
 
Ik heb voor mijn Polo 6R een radio met Android aangeschaft. maar heb nog geen idee hoe ik de standaard dubbeldin kan verwijderen zonder schade Stick Out Tongue

Een how-to heb ik helaas nog niet gevonden.

Heeft iemand tips? :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!