Weergave contactnamen in je telefoonboek op je RNS 310

Wie weet hoe je op een RNS310 je contacten kan laten weergeven als "voornaam achternaam"? Bij mij is het "achternaam voornaam" en het lukt me niet om dit te wijzigen...

Groeten,
Tom
 
Ik heb hetzelfde probleem al heb ik helaas nog geen tijd gehad om er in te duiken. Wel heb ik op youtube een filmpje gevonden hoe dit in te stellen is bij een Polo Highline (waarbij men op het multi-functionele stuurwiel ook aan de rechterkant knopjes heeft): http://www.youtube.com/watch?v=OTVnlhZLM3k

Ikzelf heb echter een BlueMotion waarbij dit dus niet zo makkelijk in te stellen is. Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben?
 
myfirstpolo zei:
Ik heb hetzelfde probleem al heb ik helaas nog geen tijd gehad om er in te duiken. Wel heb ik op youtube een filmpje gevonden hoe dit in te stellen is bij een Polo Highline (waarbij men op het multi-functionele stuurwiel ook aan de rechterkant knopjes heeft): http://www.youtube.com/watch?v=OTVnlhZLM3k

Ikzelf heb echter een BlueMotion waarbij dit dus niet zo makkelijk in te stellen is. Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben?

Dit filmpje gaat over een 315...
 
Ik ga dit vanavond eens even testen. Ik sorteer mijn contacten als "voornaam" "achternaam" in mijn telefoon en ze komen volgens mij allemaal als "achternaam, voornaam" in de radio terecht. Vanavond ga ik dit verifieren.

Wel vind ik het erg raar dat er niet een standaard optie in de RNS310 te vinden is om dit om te draaien al naar gelang de gebruiker het wenst.
 
Op mijn BlueMotion is er geen een enkele manier te vinden om dit voor elkaar te krijgen. Morgen maar eens bellen met de dealer om te kijken wat hij hier mee kan. Zou b.t.w. wel ontzettend knullig zijn als dit niet te fixen valt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!