Week 5/6: CJIB sponsor, hoffelijk of Grandpa style?

Ben jij CJIB Sponsor, hoffelijk of Grandpa style?

  • Grandpa Style! Ga nooit te hard, zonde van me geld.

    Stemmen: 3 15.8%
  • Beperk het harder rijden tot buiten de bebouwde kom.

    Stemmen: 11 57.9%
  • Beetje door gassen hoor. Zowel binnen als buiten beboude kom t gas erop.

    Stemmen: 3 15.8%
  • Tot de 30km/h te hard, lekker niet geregistreerd dus.

    Stemmen: 1 5.3%
  • Rijd vaak meer dan 30km/h te hard

    Stemmen: 2 10.5%
  • Tot de 50km/h te hard, wil graag me rijbewijs behouden.

    Stemmen: 3 15.8%
  • Incidenteel meer dan 50km/h te hard

    Stemmen: 1 5.3%
  • Regelmatig meer dan 50km/h te hard.

    Stemmen: 2 10.5%
  • Laat vaak mensen voor, wel zo schappelijk.

    Stemmen: 6 31.6%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

DeeOow

Voormalig teamlid
4,533
1,201
208
Poll voor week 5/6.

Ben jij een wegpiraat?
Lekker overal te hard of toch beschaafd?

Nu is dus de vraag onder polo rijders: Ben jij CJIB Sponsor, hoffelijk of Grandpa style?

Mis je een antwoord?
geef dit dan duidelijk aan wat je er bij wilt zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
hoffelijk en af en toe wel grandpa style maar zonder andere te irriteren. Blijf gewoon netjes helemaal rechts rijden. Dat doe ik puur omdat k meer een relaxte rijder ben. Heb bijna nooit haast omdat k vrij vroeg uit huis vertrek. Van huis naar school is kwartier rijden maar ik vertrek altijd 3 kwartier van te voren. Half 9 beginnen is kwart voor 8 de deur uit. Rij ik vrij ontspannen dan ben ik er om 08.05
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
heb een rustige rijstijl. wij worden vanuit het werk ook getriggerd om rustig ( en dus ook zuinig te rijden ) Maar als ik eens harder rij dan van wel 30+ te hard. om over s'nachts maar te zwijgen. Als ik snel thuis moet zijn. Om toch nog Slaap te pakken. tja, uur van je werk wonen is ook niet alles
 
Grandpa style op de juiste momenten (woonwijken, zebrapaden, dichtbij flitspalen etc.)
Hoffelijk als je van rechts komt of wat ouder bent of met kinderen als je wil oversteken.
Maar:
Ik haal je wel rechts in als je op een 3 baan links rijdt.
Kan soms een beetje kleven als je te zacht rijdt op de snelle baan.

p.s. Flitsmeister is echt een must in de auto vooral voor lange afstanden en ik heb nog een flitser verklikker op basis van gps in de auto hangen maar die is niet altijd 100%
 
Laatst bewerkt door een moderator:
harder rijden waar het kan. woonwijken enz altijd strikt de juiste snelheid !! vaak zelf nog wat zachter 20 km +/- al die schuttingen en hoge heggen hier in de wijk. je kan niet eens meer goed kijken of er iets van rechts aankomt !! vandaar wat zachter
 
A tuners lifestyle :lol:

mfw+analytical+chemistry+was+abbreviated+quot+Anal.+Chem.+quot+at+my+highschool+_0a3b441c09cc3bcd59fc5eee414b263b.gif
 
Grandpa style op de juiste momenten (woonwijken, zebrapaden, dichtbij flitspalen etc.)
Hoffelijk als je van rechts komt of wat ouder bent of met kinderen als je wil oversteken.
Maar:
Ik haal je wel rechts in als je op een 3 baan links rijdt.
Kan soms een beetje kleven als je te zacht rijdt op de snelle baan.

p.s. Flitsmeister is echt een must in de auto vooral voor lange afstanden en ik heb nog een flitser verklikker op basis van gps in de auto hangen maar die is niet altijd 100%

Niks meer aan toe te voegen haha
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
30/50 gebieden hou ik me meestal wel netjes aan de snelheid (tenzij het zo'n 2-baans snelweg is zonder kruisingen/zijstraten waar je 50 mag -_-). Buiten bebouwde kom min of meer overal +20km/u, maar ook situatie afhankelijk. Flitsmeister voor elke rit uiteraard. En rechts inhalen ook steeds vaker met die knakkers die denken dat ze met 120 prima links kunnen blijven rijden als rechts leeg is. Soms eerst seinen, dat wil nog wel eens helpen, maar meestal in één beweging erlangs als ik ze al zo voor me zie rijden.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Grandpa style op de juiste momenten (woonwijken, zebrapaden, dichtbij flitspalen etc.)
Hoffelijk als je van rechts komt of wat ouder bent of met kinderen als je wil oversteken.
Maar:
Ik haal je wel rechts in als je op een 3 baan links rijdt.
Kan soms een beetje kleven als je te zacht rijdt op de snelle baan.

p.s. Flitsmeister is echt een must in de auto vooral voor lange afstanden en ik heb nog een flitser verklikker op basis van gps in de auto hangen maar die is niet altijd 100%

200% achter Noel. Ik haal alleen rechts in als de spitstrook open is, en ik ben de enige die daar rijd :mrgreen:
De 30 zone is heilig voor mij, ook als er op ongeveer 20 centimeter een BMW o.i.d. aan het seinen is...
 
Grandpa Style! Ga nooit te hard, zonde van me geld. (én brandstof)

In woonwijken of in de stad houd ik mij niet altijd aan de max. snelheden maar ga er ook niet racen.
We hebben hier een weg waar je 30 mag terwijl dat altijd 50 is geweest.
Je hebt echt heel erg veel overzicht dus daar 30 rijden lukt mij niet eens.
Ik doe wel rustig op drempels en het liefste vermijd ik ze maar dat is meer vanwege slijtage e.d. (schijnt dat mijn rechter voordemper nog maar ca. 60% is (merk er helemaal niets van) en vervangen kost mij veel te veel geld)

Vroeger scheurde ik wel maar toen was de brandstof niet voor mij.
Met de tijd en de hoogte van de boetes is dat wel afgenomen.
Ook het rijden in een klassieker (Mercedes 500SEL) heeft mij rustiger laten rijden.
Een oude dame trap je niet op haar staart al heb ik haar af en toe wel even wakker gemaakt. Stick Out Tongue
Nu moet ik alles zelf betalen dus max. 100 op (cruise control) op de snelweg voor deze jongen én tanken in België.
Voor mij geen snelheids bekeuringen meer. (je wordt toch wel op andere punten genaaid)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!