Week 16: Wanneer bereikt de benzine prijs voor jou de "magische" grens

Wanneer bereikt de benzine prijs voor jou de "magische" grens


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja als Diesel 2 euro wordt dan kan me die linkerbaan rijders gestolen worden!!! ik rij dan lekker op me gemak en rechterpootje gelocked
geen geintje lekker met 80/90 achter een vrachtwagen tuffen...zoveel mogelijk rijden op één tank dus !
 
Heb weinig keus, heb me auto nodig voor me werk en af en toe naar me vriendin te gaan.
En ga ik aan me werkgever vragen of hij meer km vergoeding wilt betalen (zal die niet leuk vinden).
En nu is in het nieuws om de belasting vrije kilometervergoeding van 19 naar 24 cent te verhogen.
Van mij mag het zo snel mogelijk gebeuren.
Verder gaat ik ook letten op mijn rijgedrag. Ik ben een pittige rijder en zal het wat rustiger aan moeten doen.
Dus dan maar 5 minuten eerder van huis naar me werk toe.
 
Wat ben ik blij met mijn tankpas. € 90,00 om een VW Polo GTI vol te tanken!?
Te bizar voor woorden. Weet nog dat in de guldentijd heel Nederland op zijn kop stond en er een enorme actiebereidheid was toen een liter benzine op Fl. 2,50 dreigde te komen.
 
en die amerikanen maarnklagen dat ze $3,80 per gallon moeten betalen. Er is voor mij geen grens om te gaan fietsen maar ik probeer nu al wel rustiger te rijden.. Af en toe vanaf/naar Utrecht beetje slipstreamen achter vrachtwagens kan best rustgevend zijn :)
 
Ik zucht af en toe als ik de prijzen zie maar als het lampje brand moet ik toch tanken. Wat voor mij scheelt is dat het grootste gedeelte km's wat ik rij vergoed wordt door het werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!