water

afvoer van dakje is goed...als die lekt, wat ik al gehad heb komen er natte plekken onder zonneklep en in stijl naar beneden.
maar hier is nu alles droog.
zat zelf te denken om de binnen schermen eraf te halen en kijken hoeveel zand/bladeren daar zitten, mischien zitten de afvoeren daar wel dicht....???
 
zal eerst bij het makkelijke beginnen...
vroeger ook bij autolease gewerkt daar waren ook type 4 golf met weleens zelfde problemen.
bleek idd afvoer airco te zijn.

en bedankt voor snelle hulp
 
ik heb precies de zelfde probleem gehad bij mij zat een hele mini gaatje bij me zei scherm. Bij een las naad. elke keer met regen had ik natte vloer alleen bij rijders kant.

moet je even met water aan de bij rijders kant even spuiten in de naad tussen de motor kap en de zei scherm en binnen even de mat opzij halen daar vind je rubbere dopjes die moet je even weghalen en kijken of daar water in zit.

ik hoop voor je dat het zo opgelost is
 
ok.maar heb vandaag met airco aangereden en nu zijn zelfs de ramen rondom beslagen en de vloer weer nat.
moet ik wel zeggen dat het ook regende, dus mischien eerst beter kunnen rijden zonder airco...maar goed is niet anders.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!