Wat zouden jullie doen?

Ik zou voor nieuw gaan, maar kan natuurlijk niet in je spaarpot kijken.

Die 2e hands, weet je of de laatste kaartupdate er al opstaat? (Q3 - 2011)
Weet je ook de rede van verkoop?
 
Windkracht13 zei:
Ik zou voor nieuw gaan, maar kan natuurlijk niet in je spaarpot kijken.

Die 2e hands, weet je of de laatste kaartupdate er al opstaat? (Q3 - 2011)
Weet je ook de rede van verkoop?
Ik had nog ergens een ouwe sok liggen, dus die 840 euro is het probleem niet. De reden van die tweedehands is omdat de verkoper een andere auto heeft gekocht. Hij had de Zenec gekocht nadat bij hem een rns 510 uit z'n auto is gejat. Ik heb geen idee of de laatste update er al op staat.
 
Die update is wel belangrijk, daar het systeem wordt geleverd met kaarten uit Q1- 2010.
Dit zijn dus de oude kaarten, en een verouderde Navi IGO Software...
Updaten van de Zenic gaat via https://www.naviextras.com/shop/portal
Mocht de verkoper zijn systeem hebben aangemeld, en niet de kaarten heb geupdate, komt de laatste kaart garantie te vervallen ;)

((Niet dat dat een probleem zou zijn, kaarten kan je van usenet downloaden, dit is wel ff pielen, om het werkend te krijgen))
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!