Wat zou je rijden als het geen VAG is?

'S ff kijken wat zou ik nou willen rijden...

Opel GT1969...de Corvette voor de gewone man was dat toentertijd...
Ford Fiësta ST uit bijv. 2005 ofzo..erg mooi model en lekker vlot...
Of een heerlijke Amerikaanse ragbak met een roggelende V8 uit de jaren 70...wèl met gastank, want het zijn benzineslurpers...
 
PoloDave zei:
Als ik de Polo weg moest doen zou ik een 2e hands 2010 Camaro kopen (even duur als mn polo.. als ik dat eerder had geweten :() , of anders weer BMW gaan rijden met een 6 cilinder

[resize=300:3bz1tn7w]http://www.inflexwetrust.com/wp-content/uploads/2010/12/0903gmhtp_04_z+how_to_custom_order_a_2010_chevy_camaro+black_2010_chevy_camaro_with_vzp_21_inch_wheels.jpg[/resize:3bz1tn7w]


De prijzen van desbetreffende 2e handse Camaro's zijn excl. BPM en BTW!!!
 
jayray zei:
[...]
Ik heb vorige maand eens proef gereden met een auris (dit ook vanwege de lage bijtelling, de hybride).
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het echt helemaal niks vond, qua rijden dan, je zit nl relatief hoog, zelfs op de laagste stand. Kreeg echt het gevoel dat ik op de bok van een paardenkar zat. Op zich jammer want ze zien er niet onaardig uit.

[...]

oh sorry beetje off topic.
Ik wil hier toch even offtopic op door reageren ;)

Als ik het geld had zou ik de polo nu meteen per direct wegdoen en naar toyota en mazda gaan om beide wagens te vergelijken ;) De auris hybrid staat wel in mijn achterhoofd maar ik denk niet dat die het gaat worden omdat het een automaat is en je door de accu's toch inleveren moet op kofferruimte ;)

Als je eenmaal VAG rijdt of hebt gereden valt een hele hoop vaak tegen (mijn mening).
Eerlijk gezegd, stiekem heb ik zelfs spijt van mijn keuze om de polo te kopen... Ik heb inmiddels 60.000km met het ding gereden, hij is lekker zuinig zo met 1:20, maar het voelt gewoon niet als "mijn auto". Het is het allemaal net niet voor mij. ;)

Zo zie je maar weer Stick Out Tongue Smaken verschillen Stick Out Tongue Zie je ook duidelijk in de lijstjes van de mensen in dit topic ;)
 
Eerlijk gezegd, stiekem heb ik zelfs spijt van mijn keuze om de polo te kopen... Ik heb inmiddels 60.000km met het ding gereden, hij is lekker zuinig zo met 1:20, maar het voelt gewoon niet als "mijn auto". Het is het allemaal net niet voor mij. ;)

Zo zie je maar weer Stick Out Tongue Smaken verschillen Stick Out Tongue Zie je ook duidelijk in de lijstjes van de mensen in dit topic ;)


Ben ik benieuwd wat je mist in de polo, zit, vermogen, wegligging, ruimte?
Die kofferbak van de auris hybride is indd niks(niet veel) groter dan die van een polo.
Mijn enigste japanse auto was mijn allereerste, een nissan sunny hahaha
Moet wel zeggen dat de groter japanse auto's een jaar of 13 geleden wel ontzettend lekker reden. Werkte bij een taxibedrijf daar hadden ze naast mercedessen ook mitsubishi(dat val niet mee in een keer goed te spellen :shock: ) galant(s) die reden lekkerder dan die ouwe vierkante E-klasses. Mazda 6 was destijds ook fijne auto, kon ik vaak lenen van de vader van een vriendin.
Maar nu, de diesels van toyata klinken mij (persoonlijk) als tractoren en de modellen spreken me niet echt aan.

Gelukkig verschillen smaken anders werd het zo saai... ook op een forum ;)
 
tja, makkelijke keus,
subaru impreza,
jaar en type hangt van budget af,
als er maar weer een turbo op zit!!!

en als ik t me mag permiteren dan word t een:
Ford Focus RS
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
MINI clubman S... vind ik echt een hele mooie auto.
Lekker exclusief en behoud ook redelijk zijn waarde.

Misschien doe ik de gti hier nog wel eens voor weg...

Verder ben ik toch echt een VAG man dus dan zeg ik; R(32)! of Leon 310 :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!