Wat vinden jullie mooier? 4 keuzes!

BlackPoloBM

Bekend lid
2,148
775
132
Hallo leden,

Ik ben over 2 of 3 dagen eigenaar van een zwarte Polo Bluemotion.
Ik ben van plan om mijn H4 koplampen om te ruilen voor de H7.

Daarnaast wil ik iets aan mijn grill gaan doen. Omdat ik nog erg aan het twijfelen ben over de grill heb ik heel snel even foto's gepakt van zwarte Polo Bluemotions in dit forum, en even bewerkt in de stijlen die ik mogelijk wil gaan gebruiken.

Lach niet om mijn Photoshop "talent".. heb een laptop zonder muis en de lijnen lopen niet mooi. Maar dit is ook maar enkel voor jullie inbeelding.

Hier komen de 4 plaatjes:

1: Standaard Bluemotion grill met aan de ondergrill een rood lijntje
10ql8n4-1.jpg



2: GTI grill zonder GTI logo
svsx2r-1.jpg



3: Highline grill met een rood lijntje in het midden
2q1xrg6-1.jpg



4: Highline grill met een rood lijntje in het midden en een rood lijntje in de ondergrill
73h6df-1.jpg
 
Smaken verschillen toch ? ;)

Als je voor GTI grill gaat houd er dan rekening mee dat je een uitsparing blijft houden zonder logo en dat is niet echt mooi. Of je moet de GTI logo gaan vervangen door GTD ofzo..
 
@Armo

Ja dat klopt inderdaad, smaken verschillen.

Alleen twijfel ik heel erg voor de GTI grill zonder de GTI logo en eventueel met de GTD of TDI logo of de Highline grill met rode lijn.

De highline grill met de rode lijn in het midden staat naar mijn gevoel net ietsje netter dan de GTI grill.. maar toch twijfel ik.

Vandaar jullie meningen, misschien dat jullie meningen mij toch helpt om een keuze te maken.
 
Eerlijk gezegd vind ik het rode lijntje meer voor GTI's of snellere types.
Heb et zelf ook in mn grille gedaan, en geen GTI... maar een BM laat ik zonder moeite achter me :lol:.

Vraag aan jou: Waarom rood?
 
@Soedje

Ja, het rode lijntje is ook voor GTI's.. Daar komt dat rode lijntje ook vandaan.

Ik rijd altijd lekker rustig en op een cruise tempo.. lekker genieten van het rijden, en zou het helemaal niet erg vinden als jij mij inhaalt aangezien 40% van de autorijders op de snelweg mij inhaalt omdat ik me gewoon aan de maximum snelheid hou.

Het gaat mij gewoon om de looks, en ik vind de kleur rood mooi staan bij mijn zwarte auto.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!