Wat vind jij?

Mee eens?

  • ja

    Stemmen: 11 29.7%
  • nee

    Stemmen: 26 70.3%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Persoonlijk vind ik de AW wat tegenvallen. Het uiterlijk (met LED koplampen) is best stoer, maar die DRL zier er niet uit. Verder is die rare vouw aan de zijkant geen gezicht. Ik ben vergeten wat t is, maar ik weet dat VW er zelfs een naam aan heeft gegeven. Overigens heb ik mijn 6C aangeschaft na een proefrit in de AW en ik vond de prestatie prima, maar de isolatie (qua geluid) slecht. Mijn 6C is stiller van binnen dan de AW. De AW is wel ruimer, maar heeft minder plekken voor opslag (zoals onder de stoelen). De kont van de AW is wel dik stoerder dan de 6C. Die achterlichten zijn vet. Qua wegligging is er niet veel verschil, maar ik denk dat de AW net iets beter is. Voornamelijk vanwege de langere wielbasis i.v.m. drempels.

Wie heeft beide gereden en heeft een mening?
 
Qua achterkant is de AW mooier. De voorkant van de 6C vind ik dan weer mooier omdat de AW een platgedrukt gevoel geeft. Ik vind het sws erg jammer dat de AW en de Golf 6/7/8 weinig verschillen vertonen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik vind de AW in zijn geheel mooier. Juist dat VW eens een keer wat nieuws heeft gedaan vind ik leuk. Hij is groter, en ziet er strakker uit met alle lijnen. Achterkant is er beter op geworden. Vooral de led achterlichten maken het echt af. Belangrijkste voor mij was dat ie ruimer was, ook van binnen. Heb eerst een polo 6n gehad, vond het maar wat klein. En dan bedenken dat de polp 6C ten opzichte van de 6N in al die jaren amper gegroeid was.. als ik internet mag geloven. Wilde er wel op vooruit gaan qua ruimte.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik vind beide mooi, heb een 6R gehad en nu de AW, vind de AW iets stoerder eigenlijk, maar dat komt ook omdat ik nu een luxer/sportievere uitrusting heb.
Dus geef geen oordeel, beide vind ik mooi dus.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!