Wat is het meest luxe multimedia systeem af fabriek?

beste forum leden,

Wat is nou het meest luxe multimedia systeem voor polo 6r, de rns510? Aangezien je af fabriek de 210 en 310 kunt kiezen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, mijn bestelde GT wordt ook met de RNS315 geleverd (volgens verschillende dealers is dit met Polo's geleverd vanaf november/december vorig jaar zo).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
RNS 310 vs 510: belangrijkste is het grotere scherm, andere knoppen ("tone" links er bij en "map" rechts van het scherm) geen return knop op de 510. Een ingebouwde harddisk (eerste versies 20GB later 40 en ik dacht ook 60? GB). Wel handig met muziek gezien je dat kunt kopieren en het SD kaartje er dus niet in hoeft te blijven zitten. Bij de keuze voor een 510 wel altijd opletten dat je een F of nieuwere hardware versie hebt ivm de nodige voordelen (LED backlight, wat meer software updates mogelijk etc)

Eigenlijk is de 510 nog wel iets dat ik weer terug zou willen in de Polo. Heb deze altijd gehad in mijn Jetta. Vooral het grote scherm mis ik.
 
Ik heb zelf gekozen voor een niet RNS systeem. Dit om 3 redenen:

Ik wil dvd/ tv kunnen kijken
Ik wil een goed navigatiesysteem
Ik wil een carkit

Daarom heb ik gekozen voor een Kenwood DNX7280bt. Wat hier erg handig aan is, is dat je het gehele 7" scherm eruit kunt halen. Dit in tegenstelling tot de RNS systemen. Qua diefstal natuurlijk super.

Deze is dvd vrijgeschakeld en heeft een Garmin navigatie. Daarnaast ook nog een bluetooth parrot carkit. Dit zijn in mijn ogen de 3 beste spelers op de markt (kenwood, parrot en garmin)

Het belangrijkste vond ik nog dat ik mijn Hirschman cartv kon koppelen zodat ik mijn digitenne kon gebruiken in de auto.

Nu lekker eredivisie live kijken op weg naar het stadion om te kijken of de concurrentie veliest :)

Zal kijken of ik een foto kan maken van mijn systeem.
 
Ik heb geen navigatie nodig dus heb gekozen voor achteraf inbouw van een RCD510. 6-CD wisselaar en SD-kaartjes zijn voor mij genoeg en het grote touchscreen maakt het dashboard helemaal af! (zie mijn garage)

Overigens staat in het instructieboekje deze radio overal afgebeeld terwijl deze combi dus niet af-fabriek te bestellen is in Nederland...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!