Wat is de maximum snelheid van een 1.4 86pk?

media_xl_1028512.jpg
 
Ik heb zelf een 1.4 16v met 86 pk en ik wist de 190 net maar dan ook echt net te halen.

* Deze test is uitgevoerd op de Duitste autobahn, er is nooit sprake geweest van gevaar voor anderen (m.u.v. insecten) ;)
 
Als je een hoge snelheden wilt halen, zou ik niet voor de 1.4 85pk gaan :) in dat geval zou ik alleen voor de GTI gaan, maar dan heb je de dilemma ga je voor het verbruik of snelheid? bij een leaserijder maakt dat veelal niet uit.

Ik heb met wind tegen maar net 180kmh aangetikt en dan nog een 5kmh tellerafwijking vanaf, dat is met deze snelheden soms wel 10kmh, dus dat komt neer op 170kmh :lol:

En neem van mij aan, het duurt erg lang voordat je er bent! je hebt ongeveer genoeg aan 10 kilometer snelweg haha!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!