Walnoot stralen

De polo heeft nu iets meer als 70.000km gereden en denk er aan om hem te laten walnoot stralen zou dit een goede tijd zijn om het te doen.
En is er iemand die hier ervaring mee heeft of een goed adresje weet had zelf bij van rijt uit Uden benaaderd want kijk altijd de YouTube filmpjes dit zou 575€ zijn.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
70.000 is inderdaad wat snel, maar zou kunnen. Ik had bij 80.000 ook redelijk veel aanslag. Ik heb het laten uitvoeren door Vag-techniek: https://www.vagtechniek.nl/werkplaats/walnut-blasting/

Circa 550 euro. Ze zijn er een halve dag mee bezig, maar wordt zeer grondig uitgevoerd. Tevens wordt een ultrasoon-reiniging van alle injectoren uitgevoerd (standaard inbegrepen).

VAG is zeker aan te raden, inclusief vervangend vervoer.
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
Ok dat klinkt ook wel goed idd bij vaktechniek en idd bij jou dus ook al redelijk wat aanslag.
Ja vind het best prijzig maar goed is ook behoud van je motor dat ze het niet mee nemen in het standaard onderhoud als dit toch een veel voorkomend iets is.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
Ok dat klinkt ook wel goed idd bij vaktechniek en idd bij jou dus ook al redelijk wat aanslag.
Ja vind het best prijzig maar goed is ook behoud van je motor dat ze het niet mee nemen in het standaard onderhoud als dit toch een veel voorkomend iets is.
Kost wat, maar dan heb je wat. Bij mij is het compleet schoon gemaakt. Geen aanslag meer te bekennen. Heb ook foto's ervan laten maken. Je merkt met het wegrijden al verschil. Zeker een aanrader. Preventief kan, kost wel wat :). Ik zou het niet 2x per jaar doen, haha.
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
Ok dat klinkt ook wel goed idd bij vaktechniek en idd bij jou dus ook al redelijk wat aanslag.
Ja vind het best prijzig maar goed is ook behoud van je motor dat ze het niet mee nemen in het standaard onderhoud als dit toch een veel voorkomend iets is.
Wellicht eerst Vag laten kijken of er überhaupt voldoende aanslag zit voor walnut blasting, zij zijn immers de experts.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Wellicht eerst Vag laten kijken of er überhaupt voldoende aanslag zit voor walnut blasting, zij zijn immers de experts.
Inderdaad, aanslag zit er altijd. Ook als ze net superclean gestraald zijn, zie je alweer snel aanslag. Bovendien is er in geval van deze motor veel minder aanleiding voor dan bij bepaalde oudere tsi's. Het is wel een verdienmodel he. En mensen denken soms ook dat hun auto beter rijdt als hij net gewassen is ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Franklin Golf4TDI en Sal
Zelfs een ideaal verdienmodel. Zoals gezegd, enige vervuiling is er altijd te zien. De vraag is in hoeverre het een negatieve invloed heeft. Mijn inschatting is dat een aanbieder van dergelijke producten niet snel zal zeggen dat het (nog) helemaal geen kwaad kan en dat de klant rustig kan blijven doorrijden. Dus zal men iets zeggen dat varieert van het is wel verstandig het preventief te laten doen, tot "nou mijnheer/mevrouw, dat is niet mis, daar moet nodig wat aan gebeuren". Bij mij staat er nu 74000 op en hij rijdt nog prima. Dus zolang ik geen achteruitgang in de performance bespeur, laat ik het rustig aan me voorbij gaan.
Overigens zal het wel schelen hoe je rijdt en wat voor soort ritten. In mijn geval alleen lange ritten en ik rijd relatief rustig met tussendoor een lekkere uitschieter bij inhalen, invoegen. Plus een paar weken lekker door de bergen scheuren.
Goed te lezen hoe VagTechniek hiermee omgaat; geheel in lijn mer mijn positieve ervaringen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Moet wel zeggen ben niet helemaal thuis in de vag. sene heb altijd Japans gereden maar ben me er wel in het verdiepen dus deze nieuwe gen3 is het toch hebben er minder last van.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!