Waarom ik de overstap van Peugeot -> Volkswagen heb gemaakt

Er was eens een peugeot 207 (gloed nieuw destijds), een aantal maanden later:
Kiekje 1
Kiekje 2
Kiekje 3
Kiekje 4
Kiekje 5
(iemand reed me van de snelweg af en is er vandoor gegaan, is thuis aangehouden, wist gelukkig haar kenteken! Hilarisch: was een peugeot 206... vriendelijk, not!)

Toen kwam er een peugeot 207 cabrio (gloed nieuw destijds) om de hoek kijken, een aantal maanden later:
Kiekje 1
Kiekje 2
(iemand reed me vol aan op een kruispunt waarvan ik op de voorrangsweg reed, was hilarisch toen ik het schadeformulier zag; zijn adres was één van de twéé kruizende wegen, kortom: net weggereden dus!)
Beide gevallen niet mijn schuld, maar toch: ik was peugeot (ondanks haar goede airbags) eventjes zat!

Dus sinds kort een polo (heb er maar 1 foto van, toen ik mn achterlichten heb laten vervangen).
Kiekje 1
Kijken hoe lang dat ik deze heel kan laten :roll:

Heb overigens nog leuke andere lampjes voorin laten zetten (vond dat zo lelijk aan de standaard polo dagrijverlichting)
Naamloos8-1.jpg

Ziet er bij een zwarte polo (van een maatje van me) ook toppie uit :)
 
Re: Waarom ik de overstap van Peugeot -> Volkswagen heb gema

hey ! welkom hier !

Best hevige klap geweest denk ik zo..
kheb je inmiddels al terug aangesproken op het achterlichten topic !

Probeer aub deze vw mooi in leven te houden ja Stick Out Tongue
veel geluk verder ermee !
 
Re: Waarom ik de overstap van Peugeot -> Volkswagen heb gema

Woow :mrgreen: welkom een peugot of een auto is je dan dus echt niet gegunt! Wel erg damn! heb je geen letsel?

Hope dat je vele veilige km's met de candy polo zult hebben!
 
Re: Waarom ik de overstap van Peugeot -> Volkswagen heb gema

Wow, dat ziet er niet al te lekker uit een paar beste klappen.
Kan me voorstellen dat peugeot dan eventjes niet meer hoeft.
Hoe lang heb je die laatste 207 gehad?
Een collega van mij heeft er een gehad en die viel vanzelf uit elkaar, haalde het einde van de leasetermijn ook niet...
 
Re: Waarom ik de overstap van Peugeot -> Volkswagen heb gema

Dagrijverlichting is: '27 SMD LED CANBUS 1156 BA15S'. Beste in zijn soort heb ik me laten vertellen, schade was € 10,00.
Die peugeot 207 cabrio had ik paar maandjes, de dag van de aanrijding kreeg ik precies dezelfde, maar dan met cognac leer tot mijn polo klaar was. Deed wel ff pijn toen ik die in moest leveren, heerlijke auto! Qua rijeigenschappen was de CC prima hoor, maar ik had dan ook een biturbo motor erin zitten (goed voor 210 pk, diesel). Maargoed, nu een polo, erg blij mee tot nu toe. Hij rijdt iig al een stuk zuiniger! Collega van me heeft 1050km op een tank gehaald!
 
Re: Waarom ik de overstap van Peugeot -> Volkswagen heb gema

whatthe, 27 SMD?! :shock:
dat is wel soeper najs! :mrgreen:
wat is je winkel waar je ze vandaan hebt? Big Grin

btw succes met je polo!
en van je peugeotjes is het wel balen dat ze allebei zo aan hun einde zijn gekomen :|
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!