Waarde van mijn auto

Jur6CGTI

Actief lid
Goedemiddag allemaal,

Ik ben benieuwd hoeveel ik voor mijn auto kan vragen als ik hem particulier verkoop.
Het betreft een polo gti 1.8t uit 2016.

Voorzien van alle opties behalve stoelverwarming. Geen schade en net een beurt gehad incl nieuwe banden rondom. Km-stand is 180.000 en rijd en schakelt goed.

Hij is stage 1 getuned en heeft momenteel 250pk, dit is bij vagtechniek gedaan.
Hij is voorzien van LED-koplampen voor en vland koplampen achter. Achter heb ik nog de originele lampen voor liggen.
Ook is de auto rondom verlaagd met 25mm rondom dmv cobra verlagingsveren.

Fotos staan verder op mijn account. Ik hoop dat jullie wat waarderingen achter kunnen laten.

Volkswagen  Polo 6C 
Je kunt bij de ANWB de dagwaarde (particuliere verkoopprijs) van je auto opzoeken. Daarna kun je zelf bepalen of de aanpassingen echt een meerwaarde hebben.
Ik kijk zelf vaak op Marktplaats of Autoscout24 naar vergelijkbare auto's om een realistische prijs te bepalen.

Persoonlijk vind ik dat tuning en aftermarket lampen geen extra waarde toevoegen. Sterker nog, ik klik vaak meteen weg of bied minder, omdat de auto dan al 'versleuteld' is. Houd er rekening mee dat niet elke koper hier enthousiast van wordt.

Je kunt bij de ANWB de dagwaarde (particuliere verkoopprijs) van je auto opzoeken. Daarna kun je zelf bepalen of de aanpassingen echt een meerwaarde hebben.
Ik kijk zelf vaak op Marktplaats of Autoscout24 naar vergelijkbare auto's om een realistische prijs te bepalen.

Persoonlijk vind ik dat tuning en aftermarket lampen geen extra waarde toevoegen. Sterker nog, ik klik vaak meteen weg of bied minder, omdat de auto dan al 'versleuteld' is. Houd er rekening mee dat niet elke koper hier enthousiast van wordt.
Bedankt voor je reactie! Ik hou er zeker rekening mee dat niet elke koper daar blij van wordt, vandaar de peiling eigenlijk.

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!