Voorstellen VWPolo1.0

VWPolo1.0

Premium lid
Spritmonitor.de
452
257
91
Goedemorgen allemaal,

Hierbij de introductie van mijn zojuist ontvangen facelift AW polo. Eerste 1300km staan erop na net iets meer dan een week en het is echt een ontzettend fijne auto met dingen als ACC en matrix koplampen. Het is een leasebak, maar dat maakt de plezier er niet minder op! :mrgreen:

Groeten,
Joost
 

Bijlagen

  • fotopolo.jpg
    fotopolo.jpg
    8.9 MB · Weergaven: 2
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Eerste 1300km staan erop na net iets meer dan een week
Welkom.
Over dat aantal kilometers doe ik dus wat langer.
Ik heb de auto nu ongeveer 11 weken (nieuw gekocht) en er staat nu ongeveer 1050 kilometer op de teller.
Wij rijden maar heel weinig.
Onze vorige auto, een Move-Up!, had na 10 jaar ietsjes meer dan 40.000 kilometer gelopen en ook deze had ik nieuw gekocht.
Toen ik nog werkte had ik er een Audi A4 turbo bij en die liep wat meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: VWPolo1.0
Bedankt allemaal voor de berichtjes!
Welkom.
Over dat aantal kilometers doe ik dus wat langer.
Ik heb de auto nu ongeveer 11 weken (nieuw gekocht) en er staat nu ongeveer 1050 kilometer op de teller.
Wij rijden maar heel weinig.
Onze vorige auto, een Move-Up!, had na 10 jaar ietsjes meer dan 40.000 kilometer gelopen en ook deze had ik nieuw gekocht.
Toen ik nog werkte had ik er een Audi A4 turbo bij en die liep wat meer.
Ooh dat is inderdaad rustig aan. Blijft ie wel mooi nieuw Big Grin Ja rij nu een paar dagen per week 200km per dag, dus het loopt wel aardig rap op. Maarja het is dan ook wel een hele fijne auto om de kilometers mee te maken.


Verder iedereen bedankt voor de verwelkomingen!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!