VWJean en zijn Polo 9N...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de polo even een beurtje laten geven.
Geen gekke dingen gevonden.
Draagarmrubbers zijn nog goed genoeg.
Zijn wat droog dus even inspuiten en ze zijn weer stil.
Vervangen doe ik tzt wel als ze echt slecht zijn.

Zit nu te wachten op me wielen.
Zodra die binnen zijn tijd vrij maken om de 4cm verlagingsveren te monteren of toch voor een schroefset gaan???
 
Ik heb inmiddels een keuze gemaakt.
Heb een H&R schroefset incl stab stang en koppelstangen op de kop kunnen tikken.

Hoop deze komende week binnen te krijgen en danzsm een afspraak maken om deze te monteren.
Eerst ook even nieuwe veerpoot lagers en rubbers bestellen.

De wielen heb ik inmiddels ook weer op kunnen halen bij de poedercoater.
Banden liggen al klaar.
Ook deze snel monteren en zodra alles klaar is dan alles tegelijk monteren en foto's maken natuurlijk.

De verlagingsveren gaan bij me vriendin onder de polo.
 
Zo eindelijk weer een update,
En wel deze, de schroefset gemonteerd en de wielen.
Conclusie is nu wel dat de schroefset niet echt handig is voor
dagelijks gebruik, veel drempels en slechte wegen hier.
Dus de schroefset gaat er weer onder uit en de verlagingsveren komen er
voor in de plaats.

De looks zijn wel erg geslaagd al zeg ik hetzelf.
001.jpg

003.jpg

002.jpg
 
Zonde man. Ik kan je verzekeren dat t comfort en het weggedrag er echt niet beter op worden als je naar veren overstapt. Ik zou serieus overwegen om je schroefset dan gewoon wat hoger te zetten :) H&R is écht genieten qua weggedrag, vond t zelf komfortabeler dan mijn originele sport onderstel!
 
Ziet erg goed uit met de parabooltjes. Ik denk dat met de R velgen het nóg mooier was. Volgens mij kan ie nog wel wat lager ;) .
Ik rij zelf ook dagelijks met een schoefset KWv1, vind het comfort nog wel goed.
Met de verlagingsveren krijg je volgens mij nooit de mooie look die je met de schroefset krijgt.
 
Roy,

bedankt voor je reactie.

Ik weet bijna wel zeker dat de looks niet meer zo mooi zijn met de veren eronder.
Lager gaat echt niet bij mij.
Vooraan schrapen de banden al geregeld in het binnenscherm bij een klein kuiltje.

Ik baal er ook van, maar voor mij telt nu echt even het gebruiksgemak enz.
 
Begrijpelijk, maar dat je je velgen tegen de kassen hoort lopen heeft ook met de ET-Waarde van de velgen te maken dacht ik. Ik had dit namelijk ook bij mijn RS6 velgen. Nu met de Exors heb ik op precies de zelfde rijhoogte daar geen last van.

Verder begrijp ik ook wel dat je schroefset plaats maakt voor veren. Hier bij mij in de straat heb je ook iets van 5 drempels. Dat maakt de rit niet plezieriger en zeker niet bij dagelijks gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!