VW SmileDrive voor Android

VW USA heeft een Android app gemaakt die je ritten logt en er een score aan hangt. Er wordt gekeken of je andere mensen tegenkomt met deze app tijdens het rijden.
De app is zo in te stellen dat hij start met loggen zodra hij verbonden is met je carkit. De app lijkt wel veel batterijen te vreten.

Het lijkt best een leuke app maar is natuurlijk alleen beschikbaar in de USA...
Linkje naar de website: Volkswagen SmileDriveâ„¢ powered by Google
Linkje naar de APK op mijn Dropbox: https://www.dropbox.com/s/mpl3fwxbrej9wuu/com.vw.android.apps.smiledrive-1.apk

Ik heb VW USA al gemailed over de app maar het blijft alleen in de USA, dus ik zal nog een emailtje naar VW Duitsland sturen en kijken wat hun reactie is.
Als er nog meer mensen de app gaan gebruiken, ik rij over de A6, A1 en A9.
 
Ik heb al antwoord terug van VW. Het is doorgestuurd naar de afdeling en ze gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik verwacht niet dat het zal lukken om het ook in Nederland uit te brengen maar, wie weet komen ze nog met andere leuke Android apps.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!