VW Sharan Antenne op Polo 6r

Iemand misschien bekend met deze?

26010430010_large-1.jpg


Deze oem antenne zou de grote van de polo ooit kunnen vervangen alleen ben ik benieuwd of deze wel gaat functioneren.
 
Dat gaat wel lukken denk ik, alleen ben ik benieuwd hoe de ontvangst zal zijn.

Deze antenne vind je ook vaak terug op golfmkv.com, hier word ook gesproken over een Crysler Sebring antenne. Die is iets groter.
 
Is er al iemand die kan bevestigen dat de sharan antenne past, en niet voor een @#$#ontvangst zorgt? Samengevat: kan ik er een gaan bestellen?
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik had een Citroen C5 antenne (€ 5,-) op mn Lupo en die is ook net zo klein. Later heb ik dit verwisselt met een Polo 6R antenne wat voor een veel betere ontvangst zorgde. Dus het verschil in ontvangst was behoorlijk groot.

Even kijken waar ik de antennes heb liggen, als ik ze nog vind dan probeer ik dit weekend wel wat.
 
Ik luister NOOIT radio eigenlijk haha... Dus ik heb mijn antenne eruit gehaald....
Weet eigenlijk niet of dat kwaat kan? Zal op den duur wel gaan roesten dat schroefdraad dat blood ligt...?
 
@Xtreme Ik zou inderdaad voor die 5euro die C5 antenne kunnen proberen, maar als je het wilt testen het weekend zou helemaal geweldig zijn! Ik hoor graag wat de testresultaten zijn!

@Soedje Ik zou er inderdaad een dopje op doen of iets dergelijks, er gaat altijd wel troep inzitten etc..
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Heb t met de C5 antenne geprobeerd en ik vind toch dat het ontvangst toch wat minder wordt. Voor die 5 euro kan je het altijd proberen om te kijken hoe het bevalt. Denk ook dat het afhankelijk is waar je woont.

Hier een foto:

[resize=600:2jy1cst5]http://img23.imageshack.us/img23/5097/img00290201106281821.jpg[/resize:2jy1cst5]

P.s. Is een golf 6 antenne aansluiten niet mogelijk dan? Kwestie van hemel loshalen, antennes verwisselen en hemel vastmaken toch? Of gaat het bij een polo lastiger?
 
@extreme Thanks voor het testen man! Ik ga denk de gok maar wagen..voor die 5 euro inderdaad het proberen waard!

@Soedje Ik had al eerder op verschillende sites gelezen dat die C5 een oplossing kon zijn, maar wilde het even bevestigd hebben van de experts hier ;) :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!