VW Polo WRC Street Concept

2zg9ca8.jpg

Voordat geld heb je ook een Golf GTI :')
 
Ja het is gewoon niet leuk meer hier. Wat wij aan de staat moeten afdragen.
Hadden jullie al gehoord dat ze overuren, avonduren en weekend uren niet meer met extra toeslag willen uitbetalen !! Daar zijn ze nu in de 2de kamer over aant discussiëren
 
wat kost een Blue GT bij jullie !?
en een normale polo ? enz

Mijn polo koste nieuw 15000, 1.6tdi comfortline met paar extra opties. Was wel toen de polo net uitwas dus nog niet echt grote kortingen. Mijn moeder haar nieuwe polo, 1.2benzine comfortline met redelijk veel extra opties, rengensensor, armleuning, mdi... was 12300.

Gti is rond de 20k blue gt niet meteen een gedacht, denk beginnen om en de bij de 18k.
 
Ha, nog iemand die in Eindhoven is gaan kijken..
Zie het toevallig aan uitvoeringnummer. (0779 / 2500)
;)
Had de foto nog op mijn mobiel staan. Dacht upload hem even voor de geïnteresseerden. Heb hem gezien toen hij net in de showroom stond. Moest wel ff 2 keer kijken. Viel mij helemaal niet op. Pas toen ik bij de balie stond rond te kijken tijdens het wachten dacht ik: "Gvd, dat is volgens mij een spoiler van de WRC street op die polo...". Wel heel gaaf om hem na Frankfurt dan ook bij een NL dealer te zien staan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!