VW polo 9N3 davjan

ik zen dus david
21jaar
wonende te steenhuffel (londerzeel) dat ligt zo aan de A12 tussen antwerpen en brussel

heb na 3 renaults toch besloten om voor een duitse wagen te kiezen
deze keer moest het een nieuwe wagen zijn
de polo viel mooi binnen mijn budget

-polo united plus 2009
-1.4 16v 80pk
-klimaatregeling
-sportophanging (-1.5cm)
-alu velgen 15"

wat is er reeds gebeurd?

ice instal (intussen weer eruit gehaald ) ( moest te veel geluid afzetten voor te horen of k niet schuur)
vmaxx schroefkit (zonder de kleine veertjes vooraan )
striping op bumper / motorkap ( intussen terug verwijderd)


wat moet er nog gebeuren?

bluemotion voorlip
achterlip spuiten
zijlijsten
velgen ( 15" of 16")
deurpanelen overtrekken

dat is het zowat momenteel
foto's volgen een dezer dagen

update 16/07/09: juist photoshoot gedaan met ne maat me zijne astra G cabrio en mijn polo
http://img31.imageshack.us/gal.php?g=p7160028800x600.jpg
sommige foto's zijn al bewerkt ook
grtz
 
ice instal (intussen weer eruit gehaald ) ( moest te veel geluid afzetten voor te horen of k niet schuur)

Echt grapprig om dit te lezen Big Grin
Ik denk dat ik wel wat lager lig en ik heb eigenlijk niet zo veel last van het schuren Big Grin Natuurlijk zijn er wel putjes enzo maar die moet je er gewoon bijnemen .
 
Nico9N3 zei:
ice instal (intussen weer eruit gehaald ) ( moest te veel geluid afzetten voor te horen of k niet schuur)

Echt grapprig om dit te lezen Big Grin
Ik denk dat ik wel wat lager lig en ik heb eigenlijk niet zo veel last van het schuren Big Grin Natuurlijk zijn er wel putjes enzo maar die moet je er gewoon bijnemen .

laat ons zeggen mijn bodemplaat ligt 3cm van de grond ( weet niet of jij benz of diesel hebt , heb al ontdenkt dat er groot verschil is tussen de bodemplaat) , op fotoshoot stond hij nog hoger , schroefkit is helemaal beneden gedraaid en ze bumpstops zijn er ook vantussen gehaald. denk dat we kwa hoogte niet niet veel verschillen , ook komt er nog een lagere profiel band onder waardoor ik nog wat lager zal zijn

wil nu niet discuteren over wie hoger of lager is als de andere , ik heb mijn install uit koffer gehaald omdat ik liever niet met mijn chassis over de grond schuur

mvg davjan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!