VW Polo 6C

Bosino

Bekend lid
1,012
10
48
Hallo,

Sinds vandaag eigenaar van een Toffee Brown Polo 6C Highline van 2014.

Veel Polo’s hier in Nederland bezichtigd. Geen enkele die mij beviel, dus ben ik ook gaan kijken in Duitsland. Afgelopen dinsdag deze tegen gekomen op Mobile.de en die zelfde dag nog een afspraak gemaakt voor een proefrit. Auto beviel me goed, mooi prijsje van gemaakt en een koopovereenkomst getekend. Vandaag heeft die hem naar mij toegebracht, heeft zijn kenteken platen eraf gehaald en is weer naar huis gegaan.

Binnenkort langs bij het RDW voor een afspraak en dan wachten op goedkeuring.. Wordt waarschijnlijk 2á3weken tot ik mijn platen heb.

Het is een 1.2TSI met 90PK.
DSG, 17inch Mirabeau velgen, PDC voor en achter, Navigatie, Stoelverwarming en Multifunctioneel stuur. Dit waren voor mij de belangrijkste opties waar ik naar opzoek was.

zmxzj9.jpg


5kiyc3.jpg


Eerst volgende mod wordt een stage 1 tuning bij JD. Zodra die op kenteken staat zal ik een afspraak plannen bij hun.
 
Whoohooooo, gefeliciteerd man. Ik heb deze kleur altijd erg mooi gevonden, en nog steeds. Staat m goed. Heel veel veilige kilometers met de auto toegewenst! Stiekem jaloers, ook al rijd ik zelf een nieuwe Ibiza, model 2018 ;).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Whoohooooo, gefeliciteerd man. Ik heb deze kleur altijd erg mooi gevonden, en nog steeds. Staat m goed. Heel veel veilige kilometers met de auto toegewenst! Stiekem jaloers, ook al rijd ik zelf een nieuwe Ibiza, model 2018 ;).

Was niet echt enthousiast over de kleut toen ik de fotos zag. Eenmaal in het echt was ik direct verkocht :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!